כל המספרות ברחבי הארץ מחפשות את הציוד הטוב ביותר עבור העסק ועבור לקוחות המספרה.
בעידן מודרני כמו שלנו ומאוד ביקורתי, קשה להשיג לקוחות ותוצאות טובות ללא הציוד הטוב ביותר.
מותגים רבים נמצאים בשוק כיום, ועולם המיתוג רק שופע מעת לעת. הם יכולים להיות בכל הגוונים ובכל הסוגים.
אז איך ניתן להגיע למותג הכי טוב והכי רלוונטי עבור המספרה שלנו?
עולם המיתוג
עולם זה רחב וגדול מימדים, ישנן חברות רבות ברחבי העולם שמנסות למתג את עצמן. עם עבודה קשה והמון סבלנות עם ניסוי וטעייה, ניתן בהחלט להגיע לרמת מיתוג טובה, ובכך לשווק את מוצרי החברה ולהרוויח כספים. במוצרים הקשורים למספרות, יש אינספור חברות המשווקות את מוצריהן בהקשר למוצרי טיפול לשיער. ניתן להגיע למותג הכי טוב על פי מספר קריטריונים, וביניהם המלצות, חשיפה, פרסום נכון ושיווקי, והוכחות ממשיות ליעילות המוצר.
פול מיטשל – Paul Mitchell
פול מיטשל הינו מותג מפורסם מאוד ברחבי העולם, החברה התחילה את דרכה עם שלושה מוצרי טיפוח לשיער, ועם השנים צברה יותר ניסיון ונכון ל2021, יש לה מעל למאה מוצרי טיפוח המיוצרים עבור 80 מדינות ויותר. כמו כן, חברה זו נחשבת לחברה ירוקה הידידותית לסביבה, מוצריה לא משומשים תחילה על ידי ניסויים בבעלי חיים, ועל כן היא תופסת גל של רכישות מצד לקוחות, אשר אוהבים את הטבע ואת הסביבה ודואגים לשלומה. זאת ועוד, ניתן למצוא באתר hairline שמפרסם מוצרים איכותיים למספרות וכמו כן משווק מותגים נוספים אחרים.
מה מיוחד במותג?
חברת פול מיטשל החלה את דרכה באיזור שנות ה – 80 ומאז תופסת תאוצה בעולם השיער והספרות. היא מוכרת ברחבי העולם כחברה ידידותית לסביבה וכמו כן כחברה יוקרתית, מוצרי החברה יקרים בשל איכותה ובשל ההצלחות שלה. זו חברה מתפתחת אשר שואפת תמיד למצוא את הנקודות הרגישות בשיער שלנו ולהכווין את דרכי הטיפול בדיוק לשם, בגלל זה ספרים מאוד אוהבים להשתמש במותג זה.
בנוסף, ניתן להתעדכן מעת לעת באתר הראשי של החברה, ולגלות מוצרים חדשים שיוצאים לאור. וכך להזמין ישירות לישראל דרך אתרי קניות מגוונים בחו״ל, כגון אמאזון ואיביי. לסוג המותג ישנה חשיבות רבה, ואנו עלולים להתרשל במקצוע במידה ונתפשר על מוצרים זולים. זכרו כי עם המחיר הגבוה, באה ההצלחה הגדולה.
כשמדובר בשיער, אין לשער
מספרות רבות אשר נפתחות לראשונה ואין להן התקציב המתאים, לעתים עלולות להתבלבל עם עודף הציוד הקיים בעולם הספרות, ולרכוש מוצרים שלא בהכרח ישפיעו על השיער, ואולי אפילו יזיקו לו. לפני הכל, חשוב להיוועץ בבעל מקצוע, ואין להסס לקנות תכשירים יקרים ומכונות יקרות. בסופו של דבר, הדבר שיכול לשמר את לקוחותיכם הם תכשירים בסטנדרט גבוה, שכל פעם יש להם תחלופה לתכשירים מתקדמים יותר.