לימודי רפואה סינית בירושלים מסלול מבוקש

רפואה סינית היא תחום מרתק, ואופציה מצוינת ללימודים עבור אנשים שמעוניינים לעסוק בטיפול. ישנן מכללות ומוסדות לימוד שונים בהם ניתן ללמוד את הנושא, כאשר המכללה המובילה באזור ירושלים היא מכללת מעינות. המכללה מציעה מסלול לרפואה סינית שמתאים לכולם. במאמר נסביר על רפואה סינית ועל מסלול הלימודים.

 

מה זה רפואה סינית?

רפואה סינית היא שיטת טיפול עתיקה שנמצאת בשימוש בסין כבר אלפי שנים. אם רפואה מערבית מתעסקת בעיקר בטיפול במחלות, רפואה סינית מתעסקת גם ברווחתו הגופנית והנפשית של המטופל. עם הזמן שומעים יותר ויותר על אנשים שנעזרים ברפואה הסינית לטיפול בגופם. שיטות טיפול סיניות כמו כוסות רוח, דיקור סיני או צמחי מרפא, צוברות תאוצה בשנים האחרונות.

 

העקרונות מאחורי הרפואה הסינית

רפואה מערבית נוטה להסתכל על גוף האדם באופן דומה למכונית. יש לגוף מערכות שונות שייתכן שיהיו בהם תקלות, ויש לטפל בהן באופן לוגי וקונקרטי. מנגד, הרפואה הסינית לא מתמקדת במדע וברפואה, אלא מבוססת על איזון, הרמוניה ואנרגיה. יש שתי רעיונות מרכזיים שעומדים במרכז הרפואה הסינית:

 

צ'י 

נקרא גם אנרגיית חיים או אנרגיה חיונית. ברפואה הסינית מאמינים כי הצ'י עובר בגוף האדם, הוא כל הזמן בתנועה ובשינוי. טיפולי הרפואה הסינית מתמקדים פעמים רבות באיך לתחזק ולעודד את הזרימה של הצ'י בגוף.

 

ין ויאנג

שני הפכים אשר משלימים לצ'י. ין מסמן חושך, אפלה, קור, נשיות ושליליות, בעוד שיאנג – יום, אור, חום, חיוביות וגבריות. האמונה היא שבכל דבר בחיים יש את שני הקיצונים הללו, והאיזון ביניהם הוא המפתח לרווחה הגופנית והנפשית.

לפי הרפואה הסינית, העקרונות האלה שולטים ומפעילים את הגוף שלנו. כאשר מאזנים את הין ויאנג של הצ'י – מרגישים בריאים, ואם הם יוצאים מאיזון – מרגישים חולים. הרפואה הסינית באה ליצור איזון, הרמוניה וזרימה בריאה של הצ'י.

 

לימודי רפואה סינית במעינות

מכללת מעינות שוכנת בעיר ירושלים ומהווה שלוחת לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. מדובר במכללה לרפואה משלימה, התפתחות והעצמה. מסלול הרפואה הסינית מעניק לסטודנטים ידע וכלים מקצועיים מעולם הרפואה הסינית. על מנת להתקבל ללימודים יש צורך ב-12 שנות לימוד, בביצוע אבחון גרפולוגי ובראיון אישי.

היקף הלימודים הינו 3,538 שעות לימוד המתפרשות על ארבע שנים, הכוללות 2-3 ימי לימוד מלאים בשנה. תכנית הלימודים מקיפה ביותר וכוללת תחומים רבים מתוך הרפואה הסינית, כמו שיאצו, תרפיית תנועה, תזונה, צמחי מרפא ודיקור. בשנה האחרונה ללימודים הסטודנטים יבצעו סטאז' בבית חולים שערי צדק, אשר יכין אותם לעבוד בתחום בסיום התואר.

מסלול הרפואה הסינית מומלץ ביותר, וייתן לכם את ההכשרה המקצועית הנדרשת לכם בכדי לעבוד בתחום, לצד חווית לימוד מהנה ומרתקת.

לפרטים נוספים תוכלו לפנות לאתר של מכללת מעינות – https://mayanot.co.il.

 

טיפול רפואי

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!

עיסוי מקצועי עד הבית

אתם מרגישים איך הלחץ של החודשים האחרונים משפיע עליכם? השרירים שלכם כואבים ואתם כבר לא יודעים מה לעשות כדי לשפר את המצב? אתם לא לבד.