הסרת שיער בלייזר

למה – נק' מבט אישית

טוב אז לגבי ה"למה"… בניגוד לטיפולי יופי אחרים, כמו למשל החלקות שיער או טיפולים קוסמטיים למיניהם, אני מאמינה שהפעם זה יותר ברור. הרוב המכריע של האנשים שמסירים שיער בלייזר עברו הסרת שיער בשיטות שונות קודם לכן, היו מרוצים מהאופן שבו הם נראים ולכן החליטו ללכת על הסרת השיער לצמיתות. זהו הפתרון האולטימטיבי, לפחות בעיניי. מעבר לחיסכון העצום בזמן, הסרת השיער בלייזר מאפשרת לנו להיות יותר ספונטניים, ללכת לים מבלי להתכונן לכך שעות ולהתלבש בבגדים שמתחשק לנו מבלי להתחיל לחשב את זווית קרני השמש על האזור  החשוף ועד כמה תבלוט פלומת השיער.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר

אני באופן אישי הייתי שחיינית מקצועית והעובדה שאני לא צריכה לבזבז עוד זמן יקר על הסרת השיער לפני האימונים הפכה את הלו"ז שלי להרבה יותר מרווח וגמיש ובנוסף לשיער הוסרו גם הרבה דאגות ותכנונים מקדימים.

השיטה להסרת שיער באופן כללי

אוקיי, אז בואו נעשה קודם כל סדר ונסביר במילים פשוטות כיצד העניין הזה עובד. 

ראשית, אנחנו צריכים להכיר את פיגמנט המלנין שנמצא אצלנו בתאי השערה ועליו מבוססת השיטה כולה. פיגמנט זה יודע לבלוע את קרני האור הנפלטות ממכשיר הלייזר, ולהפוך אותן מאנרגיית אור לאנרגיית חום. עד כאן, יחסית פשוט נכון? 

אז איך המנגנון הזה עוזר לנו להשגת התוצאה הרצויה? אנרגיית החום הנפלטת היא שממיתה את התאים ומאפשרת את הסרת השיער לצמיתות. מכאן, שניתן להבין את המשוואה לפיה, יותר מלנין בזקיק השערה >> פליטת חום עוצמתית יותר >> הרס הזקיק מהיר ויעיל יותר. 

הסרת שיער
הסרת שיער ברגליים

רגע, מה זה אומר יותר מלנין? מאיפה לי לדעת אם יש לי הרבה מלנין בשיער או לא? אוקיי, אז זה יחסית פשוט. בגדול, ככל שהשיער כהה יותר, ריכוז המלנין בו גבוה יותר. בקטן יותר, גם היחס בין סוגי המלנין מהווה פקטור המשפיע על גוון השיער והעור.

"אה, אז אם יש לי שיער כהה בוודאות הסרת שיער בלייזר היא השיטה המושלמת בשבילי?" –  נכון חלקית. כלומר, אכן הסרת שיער בלייזר תהיה יעילה יותר בעבור בעלי שיער כהה אך זהו איננו התנאי היחיד. גם צבע העור של המטופל מהווה פקטור משמעותי במשוואה. 

מי שאחראי על ייצור המלנין הם המלנוציטים שבעור.  המלנוציט בעצם מעביר מלנוזומים לתאי עור סמוכים אליו. מהם מלנוזומים? האברונים שאחראיים לייצר את המלנין עליו דיברנו קודם! ככל שהמלנוציטים יהיו צפופים יותר, כך גם המלנוזומים יהיו גדולים יותר – ויכילו יותר מלנין >> מה שיוביל לצבע עור כהה יותר!

"רגע בלבלת אותנו, אז הרבה מלנין זה טוב או לא טוב ללייזר?"- אוקיי אז המצב האידאלי הוא הרבה מלנין בזקיקי השיער (כלומר שיער כהה) ומעט מלנין בתאי העור, כלומר צבע עור בהיר. כך הטיפול ממוקד יותר בשערה והסיכוי לפגוע בעור ולגרום לכוויות הוא מינימלי.

אז איך מתכוננים לטיפול הסרת שיער בלייזר?

סוגי המכשירים להסרת שיער בלייזר הקיימים בשוק

SOPRANO TITANIUM

מכשיר לייזר מבית "אלמה לייזר". מתאפיין בשטח פנים גדול ומערכת קירור מתקדמת. בנוסף, נעשה חימום הדרגתי של המערכת (טכנולוגיית SHR). שילוב פיתוחים אלו מאפשר עבודה מהירה במינימום כאבים. 

בנוסף, נעשה שימוש ב-3 אורכי גל שונים (755, 810 ו-1064 ננומטר) בו-זמנית וכתוצאה מכך ניתן לטפל בסוגים שונים של זקיקי שיער בשכבות עור שונות בצורה המיטבית.

ALEXANDRITE

מכשיר לייזר מבית "סינכרון קנדלה".  מכיל מערכת קירור מובנית שמקלה על הכאב.  אורך הגל הוא 755 ננומטר.

דעתי האישית : הדמיון שלה להחלקה יפנית נשמע מבטיח ואם זה מגיע בתוספת מראה שיער טבעי יותר זה נשמע מהמם.

למידע נוסף על החלקה צרפתית לחצו כאן

VECTUS

מכשיר לייזר מבית "פאלומר".  אורך הגל בו נעשה שימוש הוא 810 ננומטר. ייחודיותו של מכשיר זה הוא שהוא יודע להתאים את עצמו לגוף המטופל. כלומר, הוא מכיל Skintel שזהו מאבחן ייחודי למלנין. מטרת הלייזר היא להגיע למלנין הנמצא בשיער וה-  Skintel יודע לאבחן מהו סוג הטיפול האופטימלי בכדי לעשות זאת. בנוסף, המאבחן הנ"ל יודע לזהות מלנין שעוד לא רואים אותו כשיזוף על הגוף ובכך לאפשר התאמה מיטבית של הלייזר למטופל (בחירת הלייזר לא נעשית רק על סמך תשאול המטופל).

לייזר Nd:YAG

עובד באורך גל של 1064 ננומטר, בתחום האינפרא אדום. עפ"י שיטה זו, מורחים את העור בפחמן (המשמש כפיגמנט) שנקשר לזקיקי השערה ובעצם משמש כקולט עבור הלייזר.

הערה חשובה: הטיפול כנראה יהיה פחות אפקטיבי לבעלי  שיער לבן או בהיר

לייזר RUBY

ממכשירי הלייזר הראשונים והוותיקים ביותר. עובד באורך גל של 694 ננומטר. 

הערה חשובה: בהשוואה לשיטות האחרות הוא לא מאוד יעיל ואף עלול לפגוע בעור. יש היום שיטות הרבה יותר אפקטיביות ומהירות להשגת תוצאות מיטביות.

LIGHTSHEERE DUET

מבית חברת "לומניס". בעל אורך גל של 800 ננומטר. מכשיר מאוד יקר ולכן סביר שיימצא בחברות הגדולות ולא במקומות פרטיים. הידית הרחבה מאפשרת טיפול מאוד מהיר

הערה חשובה: השיטה נחשבת לאחת השיטות המובילות בתחום, הן  מבחינת התוצאות והן מבחינת החיסכון בכאבים.

COMET

מכשיר לייזר מבית "סינרון".  פועל באמצעות אורך גל של 810 ננומטר. מה שיוצא דופן במכשיר זה הוא דרך הפעולה הייחודית המשלבת בין גלי רדיו לגלי אור.

Soprano Ice 3D Laser -SHR

מכשיר לייזר שמשלב 3 אורכי גל שונים, 755, 810 ו-1064 ננומטר. השילוב הנ"ל מאפשר דיוק גבוה יותר ובנוסף מאפשר ללייזר להתאים בצורה המיטבית ליותר אנשים.

מכשירים נוספים להסרת שיער שלא באמצעות לייזר

Intense Pulsed Light – IPL

גם כאן נשלחים הבזקי אור לשורש השערה, אולם להבדיל ממכשירי הלייזר כאן משתמשים באורכי גל משתנים.

הערה חשובה: השיטה אמנם זולה יותר עפ"י רוב מאשר טיפולי הלייזר אולם לעיתים ייקח זמן רב יותר לראות תוצאות משביעות רצון.

מחירי הסרת שיער בלייזר

ראשית  אני רוצה לציין כי טווח המחירים מאוד רחב. לחברות השונות יד חופשית להתאים את המחירים בהתאם ללקוח. כלומר, הצעת המחיר מביאה בחשבון את האזור המטופל כמו גם את סוג השיער, גוון העור והשערה והמכשיר איתו נעשה הטיפול. בנוסף, יש חברות רבות שנותנות הנחות ומבצעים משמעותיים כאשר מדובר בלקוח שרוכש טיפול בכמה אזורי גוף שונים.  על כן, קשה מאוד לאמוד את הטווח. 

בכל אופן, ניסיתי ליצור איזושהי הערכה שתאפשר להבין באילו סכומים מדובר, הסכומים הם בעבור 10-12 טיפולים עפ"י רוב:

הערה חשובה: גם אם על פי האמור על המכשיר נראה כי הוא מתאים לגווני השיער והעור שלכם, יש ללכת למכון אמין ולדרוש בדיקת התאמה מקדימה על מנת לוודא ללא ספק כי זוהי שיטת טיפול המתאימה עבורכם. בהצלחה!

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!