הסרת שיער בלייזר באזור הישבן‎ – כי בינינו, הגיע הזמן

שיער על הישבן גורם לעיתים קרובות לאי נוחות ופצעונים כואבים. זה נגרם כתוצאה משערות חודרניות (צמיחה הפוכה). כל אלו, בנוסף כמובן לפן האסתטי ולאי הנוחות שמייצרת הידיעה שיש לכם טוסיק… אמממ… שעיר. החדשות הטובות הן שעם הסרת שיער בלייזר תוכלו סוף סוף לשים סוף לשיער לא רצוי על הישבן שלכם! לשמחתנו הרבה, כיום ניתן להסיר שיער בישבן לצמיתות וללא כאבים, בשיטת הסרת שיער בלייזר העושה שימוש במכשירים מתקדמים, הזמינים ברשתות הסרת השיער הרבות הפזורות בארצנו. כל זה בטווח זמן קצר יחסית של מספר חודשים. אז למה אתם מחכים?

מדוע יש לי שיער בתחת והאם זה בטיחותי להפטר ממנו?

שיער גוף נוטה לצמוח באופן כבד יותר אצל גברים מאשר אצל נשים, אך שיער על הישבן מתפתח, במידה מסוימת, אצל כולם. לגברים שיער כהה על הלחיים של הישבן בעוד שנשים נוטות להיות בעלות שיער פלומתי ובהיר יותר על לחיי הישבן עם שערות כהות וגסות יותר המתפתחות קרוב יותר לאזור של פי הטבעת. בעוד שחוקרים הצליחו לאתר את התפקודים ששיער משרת בגופנו, ההסבר מדוע יש לנו שיער מיותר הוא חמקמק יותר. סביר להניח שיש לנו שיער סביב הישבן בגלל האבולוציה, כשהרעיון הוא שהשיער הגן על אותם אזורים מפני מיקרואורגניזמים פוטנציאליים וזיהומים. אינדיקטור נוסף עשוי לאותת על הצורך האבולוציוני בשיער בתחת כדי ללכוד את הריח הטבעי שלנו שהיה משמעותי לפעולות חיזור בין שני המינים. אז נכון, כולנו באנו מהקוף, אבל היום כדי למשוך בני זוג, יהיה אפקטיבי לתעדף אתסטיקה ונקיון על פני שעירות וריחות גוף.

טיפולי לייזר להסרת שיער מאזור הישבן – איך זה עובד?

מכשירי לייזר עושים שימוש בקרני אור שחודרות את האפידרמיס ומטפלות ישירות בזקיקי השיער שנמצאים באזור המטופל. האנרגיה של קרני הלייזר נספגת על ידי הפיגמנט בשורש השערה לכיוון זקיק השיער. משך הזמן של כל פולס מספיק ארוך כדי לפגוע באופן סלקטיבי בזקיק. זקיקי השיער שטופלו נושרים כעבור מספר שבועות ובסופו של דבר מפסיקים לצמוח.

האם הסרת שיער בלייזר בישבן היא כואבת?

מכשירי הלייזר המתקדמים יותר שמציעים מכוני הסרת השיער המקצועיים בישראל, יכללו על פי רוב גם מערכת קירור יחודית אשר מסייעת בהגנה על העור באמצעות קירור מוליך לפני, במהלך ואחרי כל פולס. זה הופך את שיטת הלייזר לנטולת כאבים כמעט לחלוטין. שטח הפנים של מכשירי הסרת השיער בלייזר מאזורים כמו הישבן, הגב, החזה והרגליים הוא לרוב גדול מספיק כדי להבטיח שהאזורים המטופלים בכל פולס יהיו שטחים נרחבים יחסית. לכן ניתן לרוב להסיר שיער מהישבן בטיפול לייזר קצר של מספר דקות עד רבע שעה בלבד (מה שמצמצם את אי הנוחות של המטופל למינימום האפשרי), ולראות תוצאות ראשוניות יפות כבר בתוך פרק זמן סביר של מספר שבועות.

הסרת שיער בלייזר בישבן
כל היתרונות של הסרת שיער בלייזר באזור הישבן

הסרת שיער בלייזר מאזור הישבנים היא תשפר את מראה העכוזים שלכם ותעניק לכם ישבן חלק ונחמד, ללא בליטות ופצעונים הנגרמים בדרך כלל כתוצאה מצמיחה של שערות הפוכות וכמובן נסיונות הסרת שיער כושלים בשיטות אחרות, למשל הסרת שיער מהישבן בשעווה, גילוח שיער בישבן, המסת שיער בתחת בעזרת קרמים ועוד. הסרת שיער בלייזר מהישבן נועדה כדי להעלים את השערות מאזור זה לטווח הארוך, במהירות ומבלי שתידרשו לדאוג לתחזוקה שוטפת וצלקות באזור, שבינינו – די קשה להסיר ממנו שיער באופן עצמאי.

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!