חושבים על הסרת שיער בלייזר מאזור הידיים? אתם חייבים לקרוא את זה קודם!

שיער עודף בידיים יכול להיות מביך ביותר. מדובר הרי בבעיה שקשה במיוחד להסתיר. שיטות רבות להסרת שיער דורשות תחזוקה שוטפת ומשאירות אתכם עם זיפים חדים וגסים, ועלולות לגרום גם לגירוי בעור, שערות חודרניות ולהותיר אתכם עם אדמומיות מביכה. הסרת שיער בלייזר בידיים לעומת זאת, תשמור על בריאות העור שלכם, והתוצאות ילוו אתכם לכל החיים עם צורך מינימלי ביותר בתחזוקה. אז מי רוצה ידיים חלקות? אנחנו כאן כדי לשתף אתכם בכל היתרונות ובמה שחשוב לדעת על הסרת שיער בלייזר מהידיים או הזרועות.

כיצד מתבצעת הסרת שיער בלייזר מאזור היד או הזרוע?

מכשירי לייזר מתקדמים משמשים כיום לביצוע של טיפולי הסרת שיער מבלי לפגוע בעור המטופל. למעשה, מטופלים רבים מעידים על כך כי הסרת השיער בלייזר אף תורמת לשיפור באיכות העור שלהם. מכשירי הסרת שיער בלייזר פולטים גלי אור שנספגים על ידי הפיגמנט הכהה בזקיקי השיער באזור המטופל, ומשמידים ביעילות את זקיקי השיער, כך שהם לא יוכלו לצמוח בחזרה. כיום, מכשירי הסרת שיער בלייזר במכוני הסרת השיער המתקדמים יותר בישראל, לרוב גם עובדים עם מערכת קירור מיוחדת שנועדה לקרר את עורכם במהלך טיפול הסרת השיער מהידיים או הזרועות, כדי למזער את האי הנוחות ולהשאיר את המטופלים בטיפולי הסרת השיער בלייזר נינוחים ורגועים ככל האפשר. המכונים הרציניים והאמינים יותר בתחום הסרת השיער בלייזר, מציעים על פי רוב גם אחריות לכל החיים על טיפולי הסרת שיער מאזור היד והזרוע, כך שלעולם לא תיאלצו לדאוג יותר שהשיער על הזרועות שלכם יחזור.

האם טיפולי הסרת שיער בלייזר באזור הידיים והזרועות מתאימים גם לנשים?

זה לא נדיר שגם בנות המין היפה סובלות משיער עודף על הזרועות, האמות שלהם, הידיים או כפות הידיים. לעתים אף מדובר בפלומת שיער כהה או גסה, דבר שיכול להיות מביך ובלתי אפשרי להסתרה בעזרת בגדים ארוכים במזג האוויר הישראלי של ימות האביב והקיץ. שיטות אחרות להסרת שיער מן הידיים והזרוע גורמות בדרך כלל לזיפים חדים, שחורים ודוקרים ודורשות תחזוקה מתמדת, מתסכלת ביותר ובלתי נגמרת. הסרת שיער מהזרוע באמצעות מכשירי לייזר, היא נכון להיום השיטה היחידה להסרת שיער לצמיתות המשפרת את איכות עורכן ומבטיחה שתשארו חלקות ובטוחות בעצמכן לאורך כל חייכן.

הסרת שיער בלייזר בידיים
מה הם היתרונות של טיפולי לייזר להסרת שיער בידיים והזרועות?


לפניכן היתרונות של הסרת שיער בלייזר בזרוע או ביד עבור נשים וגברים כאחד:

  • הטיפול מבטל את הזיפים שהגילוח והשעווה יכולים להשאיר על ידייך או זרועותיך.
  • טיפול לייזר מפחית את האודם, הגירוי והשערות החודרות שגורמות שיטות הסרת שיער אחרות.
  • הסרת שיער בלייזר מהיד הופך את העור בידייך / זרועותייך לרך, נעים יותר וחלק למגע.
  • הסרת שיער בלייזר בידיים או הזרועות אפילו חוסכת לך כסף על הסרת שיער לטווח הארוך.
  • טיפולי לייזר בידיים חוסכים למטופלים גם זמן רב וצורך בתחזוקה שוטפת.
  • פחות שיער על הידיים זה פחות זיעה במהלך פעילות גופנית!
  • עור חלק גורם לשרירי היד והזרוע להראות בולטים יותר מכיוון שהם כבר לא מכוסים בשיער.
  • הסרת השיער בלייזר מאזור הידיים שלך תעניק לך את הביטחון ללכת ללא שרוולים.

לסיכום, לאלו מכם שעדיין מנסים להסתיר שיעור יתר על הידיים מתחת לשרוולים ארוכים, גם בחודשי הקיץ, כדאי לשקול לחיוב טיפולי הסרת שיער בלייזר כבר בהקדם ולאפשר לעצמכם להרגיש יפים ולוהטים גם בעונה החמה.

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!