כל מה שרצית לדעת על הסרת שיער מלאה בלייזר מאזור המפשעות

אין הרגשה טובה יותר מאשר לצאת מהמקלחת לאחר הסרת שיער כשאת חלקה לחלוטין בכל מקום בגופך, נכון? אז תארי לעצמך שתוכלי להרגיש ככה כל יום – רק בלי החלק המעיק של להתעסק בגילוח או הסרת שיער מהמפשעה בשעווה, וללא הפצעונים הדוחים שמגיעים עם צמיחת השיער מחדש.
עם הסרת שיער ברזילאית בלייזר באזור המפשעות וקו הביקיני, תוכלי סופסוף להפרד משגרת הסרת השיער הישנה שלך ולהגיד היוש לעור חלק ונעים לאורך זמן. המשיכי לקרוא כדי לגלות כיצד הסרת שיער בלייזר מקו הביקיני והמפשעות עובדת. מבטיחות שהשאלה היחידה שתשארי עמה בתום הקריאה תהיה: "איך לא עשיתי את זה קודם?!".

הסרת שיער לצמיתות מאזור המפשעות – איך הסיפור הזה עובד בעצם?

נשים רבות מתבאסות לגלות כי גם לאחר שהן מגלחות את אזור קו הביקיני והמפשעה, עדיין ישנן שערות שלכודות תחת העור (מה שמוכר בתור "שערה חודרנית" או "שערות הפוכות").

החדשות הטובות הן ששערות חודרניות באזור המפשעות לא חייבות להיות גזירת גורל! טיפולי הסרת שיער בלייזר באזור קו הביקיני והמפשעה יכולות לסייע לך להפתר מהשערות הטורדניות שצומחות הפוך ולהנות מעור חלק ונעים באמת. כיצד זה עובד? ובכן, כאשר קרן הלייזר פוגשת את זקיקי שיער הערווה, שמתחת לעור, היא משמידה אותם ולאחר מספר שבועות הם נושרים לחלוטין.

שורש שערה שטופל בלייזר ונשר אינו מצמיח שערות חדשות. באמצעות טיפולי הסרת שיער מלאה באזור המפשעה אפשר להגיע לקו ביקיני חלק וסקסי כמו שתמיד רצית. תוכלי כמובן לבחור אם ברצונך להסיר את שיער הערווה באופן חלקי או מלא.

אבל איך ידעו במכון הסרת השיער איך אני רוצה שזה יראה?

לפני שאת נכנסת לטיפול הסרת שיער ברזילאית בלייזר, תתבקשי לגלח את האזור כך שיראה בדיוק כמו שאת רוצה. באופן זה במהלך הטיפול ידעו להסיר שיער עם מכשיר הלייזר רק מן האזורים שגילחת, ואת היתר ישאירו כמו שהם. איך יראה האזור האינטימי שלך? זו לגמרי הבחירה שלך!

 

מדוע הסרת שיער ברזילאית בלייזר עדיפה על גילוח או שעווה במפשעות?

עזבי אותך משעווה וגילוח – הגיע הזמן לחשוב על לייזר. אם כבר שקלת לעשות הסרת שיער מלאה, לגמרי שווה לך לשקול טיפולי לייזר להסרת שיער ברזילאית על פני שעווה או גילוח כדי לקבל פתרון קבוע יותר להסרת שיער הערווה. לאחר הסרת שיער הערווה בלייזר, תרגישי כאילו מעולם לא היה שם שיער מלכתחילה.

הסרת שיער מלאה וקבועה מאזור המפשעה היא טיפול פופולארי ביותר, מאחר ונשים רבות אוהבות את הרעיון שלא צריך לדאוג לפצעונים, שערות חודרות, חתכים או כוויות באזור קו הביקיני. יש גם את היתרון בכך שלא צריך לבזבז זמן על גילוח וקרמים להמסת שיער כל יום, או לשלם שוב ושוב עבור פתרונות זמניים כמו שעווה.

הסרת שיער בלייזר במפשעות

מה המחיר של הסרת שיער מלאה מאזור המפשעה וקו הביקיני?

הסרת שיער ברזילאית מלאה בלייזר, הינה טיפול קבוע יותר להסרת שיער במפשעות וקו הביקיני לעומת שעווה או גילוח, והעלות בהתאם – מן הסתם. בעזרת הסרת שיער ברזילאית בלייזר תוכלי להנות מעור חלק ונקי במאמץ מינימלי. עלות הסרת שיער בלייזר במפשעות תלויה בכמות השיער שמסירים מהאזור, סוג העור של המטופלת, צפיפות השיער ועוביו.

כל מטופלת היא אחרת וזקוקה לכמות שונה של טיפולי הסרת שיער מהמפשעה. כשאת נכנסת לפגישת הייעוץ הראשוני במכון הסרת שיער בלייזר, כבר ידאגו לדון איתך בדיוק על הצרכים שלך ויתאימו לך את חבילת הטיפולים המושלמת עבורך.

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!