השתלת זקן בטורקיה – מתחילים מחדש

דיוויד בקהאם, בראד פיט וג'וני דפ. כולם שחקנים וותיקים, מככבים בשוברי קופות ברחבי העולם וכך אחד מגלם תפקידים בסגנונות שונים, אך דבר אחד מחבר את כולם – המראה המזוקן. היום, כל אחד כבר יודע שהזקן הוא בעצם המפתח למראה גברי, מסוקס ושרמנטי, שמאפשר לסביבה להסתכל על בעל הזקן בצורה אחרת. הביטוי "baby face" מתאר פנים חלקות למשעי, ממש כמו של תינוק. מישהו ראה פעם מישהי מחפשת בחור עם פנים כאלו? רוב הנשים מעדיפות את המראה המזוקן, ואפשר לראות זאת לפי תמונות הדוגמנים, השחקנים ברחבי העולם וגם בישראל. אבל אי אפשר להתכחש לכך שלא כל אחד יכול לגדל זקן ולהיראות נהדר איתו. במידה והזקן לא מספיק מסודר וצפוף, זהו דווקא מראה שיכול לגרום לרתיעה. אבל מה יעשה מישהו שאצלו הזקן צומח בצורה לא אחידה? יצטרך להמשיך ולהתגלח לחלוטין במשך נצח נצחים?

השתלת זקן בטורקיה – הפתרון האולטימטיבי בשבילך

היום כבר אפשר להגיד, הפתרון קיים והוא במרחק שעתיים טיסה בלבד. בטורקיה תחום השתלות השיער פורח ומתפתח בשנים האחרונות. בתי חולים רבים מציעים אותו כחלק מהשירות הבסיסי שלהם ומאות אלפי גברים טורקים לא טועים וכבר יכולים להתפאר ברעמת שיער או זקן עבות חדשים במראה טבעי לגמרי.

למי השתלת זקן בטורקיה יכולה להתאים?

כמעט לכל מי שמעוניין במראה של זקן מלא. הבעיה יכולה לנבוע ממספר מקרים. יש כאלו שנולדים ללא צמיחה אחידה של כלל שטח הזקן ולכן המראה שנוצר יכול להיות מעט מצחיק ולגרום להם לוותר על גידול הזקן. אחרים אולי יחוו את החוסר בעקבות כמויות קטנות מדי של טסטוסטרון שמוריד את היכולת של הגוף הגברי לצמיחת שערות. מועמדים טבעיים גם כן אלו גברים שעברו טראומות רפואיות כמו כוויות שמחקו את השיער מהאזור או צלקות בעקות תאונות דרכים או תקלות אחרות. כל אלו יכולים ואחרים יכולים לעבור בדיקת התאמה מקצועית ולראות האם ההשתלה יכולה להתאים ולהועיל להם.

איך ניתן להתנהל מול בית החולים בטורקיה?

מאחר והטיפול הוא בבתי חולים בטורקיה, מובן כי ההתנהלות והתיאומים יכולים להתנהל בטורקית או באנגלית, במידה והרופאים דוברים את השפה בצורה טובה. אף על פי כן, פעמים רבות נתקלים הישראלים במחסומי שפה שמפריעים להם בתהליך. או שהם עצמם לא יודעים אנגלית ברמה הנדרשת, או שהתיאום מול הצוות נתקל בבעיות וקשיים. לכן, מומלץ ליצור קשר עם חברה המתמחה בתחום שיכולה לסייע מול הצוותים, להפנות למרכזים ספציפיים ומוכרים שניתן לסמוך עליהם, ולעבוד רק מול צוות רפואי שכבר ביצע השתלות אצל ישראלים שסיימו את התהליך מרוצים. התנהלות בשפה לא מוכרת ובמדינה זרה, במיוחד במתקנים רפואיים יכולה להיות מבלבלת ומלחיצה, כך שרצוי שיהיה לידכם מישהו שמכיר את התחום וכבר ביצע את התהליך בעבר.

איך אפשר לדעת לאן להגיע?

המידע על המרכזים הרפואיים, הכתובת שלהם ואיך להגיע נמצא ברשת, אך לעיתים אפשר להסתבך עם נהגי המוניות, האוטובוסים והרכבות שיש לקחת בדרך. בנוסף, הנחיתה במדינה זרה יכולה לבלבל ולגרום למטופל להיכנס לחששות כבר בשדה התעופה. חברות המתמחות בתחום השתלות שיער בטורקיה מציעות שירותי נהג משדה התעופה היישר אל המלון בו מתארח המטופל, משם לקליניקה או לבית החולים של הרופא, חזרה למלון בסיום הטיפול ובסופו של דבר, הסעה חזרה לשדה התעופה. כך אין צורך לדאוג לשום דבר ורק לתאם את הנסיעות מול נציג החברה.

איך לבחור את המקום הנכון לביצוע ההשתלה?

כמו בכל תהליך רפואי, אל תסתפקו בתחושות הבטן שלכם בלבד. חפשו אנשים שכבר עברו את התהליך ונסו להתייעץ איתם ולראות איך הייתה החוויה עבורם, האם הם ממליצים על הרופא שלהם ואיפה הם ביצעו את ההשתלה. חפשו מקורות מידע ברשת ונסו לוודא שהם אמינים. אם עדיין קיימת התלבטות, רצוי לפנות לאנשי קשר בטורקיה שאיתם ניתן להתייעץ ולשמוע ישירות מהשטח על התהליך, איך עוברים אותו ומה מציע כל מתקן רפואי בו ההשתלה מתבצעת.  

בחור עם זקן

כיצד מבוצעת ההשתלה?

כיום בשוק השתלת השיער ישנן שתי שיטות עיקריות שכדאי להכיר. השיטה הראשונה היא FUE – follicular unit extraction, בשיטה זו נוטלים הרופאים את זקיקי השיער מאזורים בהם נחשבים הזקיקים לחזקים – דוגמת העורף, ומבצעים השתלה חוזרת שלהם במקומות בהם יש צורך בשיער, כאשר ההשתלה הזו יכולה לסייע ביצירת המראה המלא המיוחל של הזקן. השיטה השנייה היא – DHI – direct hair implantation, בשיטה זו נוטלים הרופאים את הזקיקים עצמם, כמעט בלי לפגוע ברקמה מסביב ומשתילים אותם על ידי כלי מיוחד שיוצר במיוחד עבור שיטה זו – מה שמאפשר להם לדייק בעומק ובכיוון אליהם מוכנסים הזקיקים המושתלים. שיטת DHI נחשבת למתקדמת יותר, אך לעיתים יעדיף המנתח את שיטת FUE כתלות במטופל ובמצב שלו.

האם הטיפול מבוצע בהרדמה?

אנשים רבים חוששים מהרדמה כללית, במיוחד בבית חולים שהם אינם מכירים. מאחר ותחום השתלות השיער נחשב למתקדם, אין צורך בהרדמה כללית בכלל. התהליך כולו מבוצע בהרדמה מקומית, כאשר בתחילה מרדימים את האזור ממנו אוספים את הזקיקים. זריקות ההרדמה יכולות להיות לא נעימות, אך הן אורכות כדקה מכלל הטיפול ולאחר מכן לא מרגישים את האזור המורדם. לאחר מכן, באותה הדרך מרדימים את האזור בו משתילים את זקיקי השיער שהוצאו החוצה וגם שם, מרגישים את הזריקות עצמן אך לאחר מכן האזור מורדם וניתן לבצע את ההשתלה בנוחות.

האם הגוף יכול לדחות את השתל?

היתרון הגדול בטיפולי השתלת שיער מתבטא בכך שההשתלה עצמה מתבצעת מזקיקי השיער של המטופל עצמו. מאחר וזה המצב, אין חשש לדחייה של הגוף את שתלי הזקיקים – משום שמדובר על השתלה עצמית שהגוף מכיר ומזהה.

טיפול PRP משלים

כדי לחזק את הזקיקים ולהגדיל את הסיכוי להשתלה מוצלחת, ממליצים הרופאים המומחים בתחום של השתלת זקן על טיפול PRP משלים להשתלה עצמה. משמעות השם היא: Platelet Rich Plasma. כדי לבצע את הטיפול לוקח הצוות הרפואי דם של המטופל בכמות הדרושה. לאחר לקיחת הדם יש להכניס אותו למכונת צנטריפוגות. מכונה זו מסובבת את המבחנות במהירות מסחררת וגורמת לחומרים שבתוך הדם להיפרד. לאחר הסיבובים יהיו במבחנה בנפרד שלוש שכבות – תאי הדם האדומים, פלזמה עשירה בטסיות ופלזמה ענייה בטסיות. יש לשאוב את שכבת הפלזמה העשירה בטסיות ולהזריק אותה ישירות לשטח ההשתלה. טיפול זה נחשב ליעיל, אך המחקר בנושא עדיין מתבצע מאחר והרופאים לא יודעים עדיין להגיד באלו מקרים הוא יהיה הכי אפקטיבי, אם כי מוסכם על כולם כי הוא יכול להועיל בתהליך.

מה עושים לאחר ההשתלה?

ההשתלה עצמה נמשכת רק מספר שעות, אך ההחלמה לאחר מכן היא תהליך שיכול לקחת מספר ימים ולהתארך אף מעבר לכך. כדי למנוע זיהומים נותן הצוות הרפואי הנחיות ללקיחת אנטיביוטיקה לחמישה ימים לאחר ביצוע ההשתלה. המטרה היא מניעתית, אך חשוב להקפיד על כך. בנוסף, יש להקפיד על מנוחה ולהימנע מגירודים באזור, למרות שלעיתים הם יכולים להיות קשים ומציקים. אזור ההשתלה יכול להפריש מעט נוזלים כתוצאה מהזריקות והתהליך הרפואי וחשוב להכיר ולהיות מוכנים לכך. לאור אלו, מומלץ להגיע לתהליך עם מלווה שיכול לסייע בזמן לאחר ההשתלה ולאפשר למטופל מנוחה מוחלטת.

מתלבט? צריך עזרה? דבר אליי.

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!

כמה השתלות שיער צריך לעשות

אז כמה השתלות שיער צריך לעבור, השתלה אחת? 2 השתלות? 3 השתלות?! יש קליניקות שדוגלות בטיפול אחד, ויש כאלו שדוגלות במספר השתלות.   באילו מקרים

מה הקשר בין אנדומטריוזיס ונשירת שיער?

אנדומטריוזיס היא אחת מהמחלות הנפוצות ביותר בענף הגניקולוגיה. הרפואה מוצאת קשר ישיר בין שלל תופעות – להתפתחות המחלה הנשית. אחד מהתסמינים הבולטים הינה תופעה של