כמה עובדות שצריך לדעת על ציפויי חרסינה

המחיר, זמן ההחלמה, סוג ההרדמה וכמובן מידת ההתאמה לצרכים של המטופלים הם רק חלק מהשיקולים שאליהם כדאי להתייחס לפני שמבצעים ציפוי חרסינה לשיניים. רוצים לקבל תשובות רלוונטיות? הנה המדריך שיכול לסייע

 

ראשית מה זה?

ציפוי חרסינה לשמיים, שנקרא גם למינייט או ציפוי למינציה, הוא פתרון אסתטי מעולה לשורה ארוכה של מצבים ומקרים. עם זאת, לא כל מי שזקוקים לטיפול כזה אכן יודעים איפה לעבור אותו. יתרה על כך, רבים שמעו על היתרונות של ציפוי חרסינה לשיניים – אבל אין להם עם מי להתייעץ כדי לוודא שהוא הכי נכון עבורם.

היתרון של מרפאות דנטל מדיקל סנטר בא לידי ביטוי בכך שניתן לפנות אליהן על מנת לרכז את כל התשובות לכל השאלות, תחת קורת גג אחת. באופן הזה, מגדילים את הסיכוי לתיאום של הטיפול רק אחרי שמרגישים מוכנים אליו. במידת הצורך, אפשר גם לתאם טיפול כזה לפי שיקולי תקציב, לוח זמנים או רקע בריאותי ספציפי.

 

כמה זה עולה ותוך כמה זמן מחלימים?

העובדה הכי חשובה על ציפוי חרסינה היא שמדובר על פתרון אסתטי ולא תפקודי. המשמעות היא שמצד אחד ניתן להוסיף ציפוי חרסינה לשיניים כדי לסגור רווחים מינוריים או על מנת לשנות את הצורה של השן, אך מצד שני הוא לא נועד להחליף טיפולי שורש או כתר. מכאן והלאה, כל שנותר הוא להתאים את הטיפול לדרישות הרפואיות הקיימות.

מבחינת עלות, המחיר של ציפוי חרסינה לשיניים הוא פחות יותר סביב 2,500-6,500 ש"ח לכל שן. זמן ההחלמה עבור הטיפול הוא מיידי ויש כאלה שביום אחד בלבד מסיימים אותו, לא כולל הכנה של הציפוי שמתבצעת בנפרד. חוץ מזה, הטיפול מבוצע ללא הרדמה כך שהוא יכול להתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים.

 

היתרונות של ציפוי חרסינה לשמיים

העובדות שצריך לדעת על ציפוי חרסינה חייבות לכלול בתוכן גם את היתרונות שלו. בסופו של דבר, רוב המטופלים צריכים לשאול את עצמם האם זה הטיפול הכי נכון עבורם, מה היכולות שלו לספק להם פתרון אסתטי ומה היתרונות שלו בהשוואה לאלטרנטיבות.

כיום למשל ברור שהיתרונות של ציפוי חרסינה לשיניים בולטות בעיקר להלבנת שיניים רגילה. בעוד הלבנת שיניים היא לתקופה יחסית קצרה, ציפוי חרסינה מחזיק מעמד זמן רב. בנוסף, זהו טיפול עם אחוזי הצלחה גבוהים שאפשר לבצע אותו בתוך זמן קצר.

 

מה התחזוקה המתאימה אחרי ציפוי חרסינה לשיניים?

כל סוג של ציפוי לשיניים דורש תחזוקה. במקרים של ציפוי חרסינה, הדגש הוא על טיפול בכך שהיא משנה את הצבע שלה. אז כאשר הציפוי מתחיל להחליף צבע, כדאי לשקול חידוש של החומר, החלפה שלו או ליטוש. גם במקרים כאלה, יש לוודא פניה אל בעלי מקצוע שיש להם ניסיון רלוונטי.

Dentist

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!