מה החשיבות של הטסות רפואיות בזמן מלחמה?

מצב של מלחמה יוצר אנדרלמוסיה רבתי, חוסר סדר וריבוי פצועים בכל הגזרות הן בעורף והן בחזית.

הטיפול בפצועים בשטח האש אינו מתאפשר תמיד ולעיתים אינו יעיל. 

בנוסף, קיימים מצבים בהם בתי החולים המקומיים קורסים עקב העומס ונוצר צורך להגיע לבתי חולים במדינות סמוכות במהירות האפשרית להצלת חיי אדם.

כדי לאפשר הגעה מהירה ובטיחותית יש להיעזר בשירות של הטסה רפואית. מה החשיבות של הטסה רפואית בעידן של מלחמה? לפניכם ההסבר המפורט.

 

פצועים בשדה הקרב

שדה קרב למרבה הכאב אינו מושתת רק על רגליהם הבריאות של המנצחים, גם בצד הניצחון רבים החיילים הנפצעים כקרבן להתכתשות בין שני כוחות יריבים.

בזמני מלחמה מתרבים האנשים הסובלים מפציעות שונות לעיתים גם בגזרה האזרחית. לצורך הגשה של שירות רפואי נצרך ברמה גבוהה נדרשת מערכת רפואית מתוחזקת הפועלת היטב, סיטואציה שלעיתים אינה עולה בקנה אחד עם המצב השורר במדינות מוכות מלחמה.

 

אוזלת יד של השלטונות

לעיתים בהיעדר כוחות מספיקים לטיפול בפצועי מלחמה וחולים הנדרשים לטיפולים רפואיים דחופים בשל כשלי מערכת הנובעים מהשקעת כל המשאבים במאמץ המלחמתי, נדרשת דרך שונה מזו המקובלת ביומיום לטיפול בפצועים ובחולים. מהי הדרך הזו?

 

הטסות רפואיות בזמן מלחמה

הטסה רפואית בזמן מלחמה באמצעות אמבולנס אווירי חיונית להעברת חולים ופצועים לבתי חולים מתקדמים למתן טיפול, תרופות וסיוע במצבים רפואיים שונים. חשוב שהטיסות הרפואיות תהיינה מתואמות עם בתי החולים בארצות היעד לקבלת פצועים וחולים בזמן אמת.

 

תנאי הטיסה בטיסות רפואיות

תנאי הטיסה בטיסות לצרכים רפואיים שונים מתנאי הטיסה במטוסים רגילים חייבים לכלול ציוד רפואי מתקדם וצוות רפואי מלא הכולל רופא ופרמדיק. יש לוודא התאמה של הציוד למצבו הרפואי המדויק של החולה. חשוב לקיים תיאום מלא ושיתוף פעולה הדוק בין צוות הטיסה לבת החולים בו החולה מתעתד להתקבל.

 

פינוי נפגע מאזורים קשים

במקרים בהם הנפגע נמצא באזורי קרב מורכבים להגעה יש להשתמש במסוק ייעודי המצויד אף הוא באמצעים רפואיים.

 

הטסה רפואית וביטוח פינוי רפואי

חשוב לדעת כי פינוי מטופלים מבוטחים באמצעות אמבולנס אוויר עשוי לחסוך להם סכומים משמעותיים בהתמודדות מול מצב חירום במדינות עולם שלישי כאשר ביטוח הנסיעות אינו מכסה את העלויות הגבוהות.

 

הטסה רפואית כמענה חיוני לפצועי מלחמה

בכל מקרה של פציעה באזור אש – פינוי רפואי למדינה זרה עשוי להוות את ההבדל בין מוות לחיים. חשוב לבחור בחברת טיסות מקצועית האמונה על פינוי וטיסה בתנאים רפואיים אופטימליים.

 

הטסות רפואיות – Privatejet

חברת Privatejet מנגישה שירותי הטסות רפואיות לכל יעד בעולם ומעבירה חולים ופצועים לבתי חולים שונים. הטיסה מתבצעת באמצעות  מטוסי אמבולנס אווירי הכוללים ציוד רפואי ייעודי למצבו של המטופל. בטיסהמשתתף צוות רפואי מלא הכולל רופא ופרמדיק.

ההטסה רפואית מתבצעת בתיאום מלא מול בית החולים בו מאושפז החולה וכוללת עמידה בזמנים ובטחון מלא לאורך כל הטיסה עבור המטופל והמשפחה.

מסוק

 

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!

איך להתכונן להשתלת שיער בטורקיה

ישראלים רבים מקריחים. זו עובדה. ישנם סקרים המראים כי 45% מהגברים הישראלים מקריחים בשלבים שונים בחיים. היום, גברים רבים מעוניינים לטפח את עצמם וזה כבר

סיבות להחליף את הגבס לגבס קל

כל אחד רוצה לחיות באיכות החיים הגבוהה ביותר שיש. איכות החיים נקבעת על פי פרמטרים רבים, אך אין ספק כי המשתנה החשוב ביותר בה הוא