ניתוח הקטנת חזה בטורקיה

קייט נסעה לטורקיה עם דמעות בעיניים וכאבים נוראיים באזור הגב והחזה שמלווים אותה כבר יותר מידי זמן. היא תמיד חלמה על חזה גדול ושופע שיהיה אפשר סוף סוף ללבוש איתו שמלות צמודות ולהרגיש טוב, אלא שבתור ילדה 20 בסך הכל, לא ממש היה לה כסף. שנתיים לקח לה לחסוך לקראת הניתוח שלה והיא עבדה בכל מה שרק אפשר: חנויות בגדים, מלצרות ועבודות משרד וכשסוף סוף הגיעה ליעד המיוחל, לא עניינו אותה ההרדמה, הניתוח או כמה קשה ההחלמה. העיקר שהחלום שלה יתגשם.

כשהיא קמה מההרדמה היא מיד הרגישה כאבים איומים בחזה. הרופא הרגיע אותה שככה זה בימים הראשונים, אבל החושים המחודדים שלה לחשו לה שמשהו פה לא בסדר. עברו חודש וחודשיים ושלושה וכעבור חצי שנה היא שבה לרופא המנתח שלה ואמרה לו שהיא כמעט לא מסוגלת להתכופף או אפילו להתלבש – כאבי החזה הורגים אותה ומגבילים לה את כל התנועה וגם הגב שלה נתפס הרבה. הרופא בדק ובדק, אך לא מצא שום בעיה מיוחדת. "ההשתלה בסדר גמור" אמר לה. "אבל אולי היינו צריכים לשים לך שתל יותר קטן".

 

ניתוחי הקטנת חזה בטורקיה – גם למי שעבר השתלה גרועה

לצערה, קייט הבינה לאט מידי ומאוחר מידי, שהשתלים ששמו לה היו גדולים מידי למימדי גופה הקטנים. אמנם זאת בדיוק המידה שרצתה, אך היא בכלל לא הבינה וידעה ששתלים בגודל הזה עלולים להזיק ולהכאיב לה כל כך. אז עכשיו היא כאן בטורקיה לצורך ניתוח הקטנת חזה דחופה. בחורה בריטית צעירה ויפה עם עיניים נפוחות מכאבים שמשככי הכאבים כבר לא מצליחים להרגיע, ששמה את כל מה שהיה לה על ניתוח החלומות וכעת לאחר שנה נוספת מלאה בייסורים היא שוב שמה את כל הונה כדי לתקן את מה שנוצר.

לא מעט אנשים כבר פנו אלי ושאלו אותי למה טורקיה ולא הארץ? וזאת בדיוק הנקודה – היתרון של טורקיה הוא זמינות גבוהה מאוד לביצוע ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים, מומחיות ברמה בינלאומית והכי חשוב – מחירים נמוכים יותר ממה שתמצאו בארץ. או בבריטניה. אנשים כמו קייט שנעשה להם עוול בניתוח או שהם חייבים לתקן בדחיפות את הטיפול שנעשה להם, יכולים לטפל בכך הרבה יותר מהר ובעלות הרבה יותר משתלמת בטורקיה. זה נכון לאסונות שמתרחשים בניתוחי חזה וזה נכון גם לניתוחי אף, מתיחות פנים, השתלות שיער ושאיבות שומן.

אחריות מקצועית מהרופא המנתח מונעת סיבוכי ניתוח!

אם מסתכלים על המקרה של קייט, מבינים עד כמה זה קל ליפול למלכודת של רשלנות רפואית וחוסר מומחיות בתחום. אנחנו נוטים לראות ברופאים כאנשים שיודעים הכל ופחות שופטים אותם לפי כמות הניסיון. קחו כל רופא משפחה למשל שאתם מגיעים אליו עם דלקת גרון – למה שבכלל יזיז לכם כמה שנים הוא כבר רופא? אתם פשוט סומכים על האבחנה ועל דרך הטיפול שלו. לעומת זאת, רופא משפחה במקום אחר בכלל יכול להציע טיפול שונה, על סמך מפגש עם סיטואציות כאלה ואחרות.

כאשר מדובר על הגדלה או הקטנת חזה, אין דבר חשוב יותר מהניסיון של הפלסטיקאי! כל מטופלת יכולה להגיע לקליניקה, להיפגש עם הרופא ולספר לו על הגודל והצורה שהיא רוצה לחזה שלה. אבל התוצאה תתבסס רק על סמך הנתונים מהשטח: מבנה אנטומי, רקע רפואי, מצב בריאותי, סוג הניתוח ועוד. לכן היה על הרופא של קייט לומר לה כבר מההתחלה שהשתלים יהיו גדולים מידי למבנה הגוף שלה ושבמצב כזה הם עלולים ללחוץ על עצמות ושרירי החזה ובמקביל גם לפתח כובד שיפגע בגב, ביציבה ובשיווי המשקל. הוא היה אמור גם להציע לה פתרונות חלופיים כמו שתל יותר קטן או מסוג שונה על מנת שתוכל לקבל החלטה עצמאית שמבוססת על כל השיקולים והסיכונים האפשריים. לכן רופא מנתח פלסטי טוב הוא אך ורק איש מקצוע שמוסר ציפיות ריאליות מתוצאות הניתוח העתידיות ומשקף את כל המידע לגבי הסיכונים האפשריים. כמובן שאם המטופלת מתעקשת על גודל, צורה או טכניקה מסוימת והוא סובר שהתוצאה או מהלך הביצוע יגרמו לה לסכנה – הוא יכול ורשאי גם שלא לקבל אותה כלקוחה. זה סירוב שנובע מתוך תחושת אחריות מקצועית למטופלים כי הרי בסופו של דבר, כרופא הוא מחויב לשמור ולהגן על הבריאות הטובה של כל המטופלים שלו ובכל זמן ומצב נתון.

מידע חשוב על הקטנות חזה

יש לא מעט סיבות לביצוע ניתוחי הקטנת חזה. חלקם מסיבות של סיבוך רפואי בהגדלת חזה כפי שהצגתי קודם וחלקם כתוצאה ממבנה גנטי של חזה גדול מאוד עם מראה כבד או נפול שגורם לאי נוחות פיזית וקושי להתנהל ביום יום. נשים אלה רוצות להרגיש קלילות יותר וגם מרגישות שהגודל משפיע על החזות החיצונית שלהן, יכול לגרום להן לעומסים רבים על הכתפיים והגב ולפעמים גם מייצר בעיות רפואיות מסוימות, כמו חשיפה מוגברת ומסוכנת לסרטן שד. בנוסף יש נשים שחשות שהן היו רוצות חזה יותר קטן מבחינה אסתטית ויכולות כיום ליהנות מהאפשרות לכך ללא תנאים מוקדמים.

כיום אפשר לבצע את התהליך של ניתוח הקטנת חזה באופן יעיל ובטוח במיוחד. הטכנולוגיה שעומדת לרשות הרופא הרבה יותר משוכללת ומאפשרת להגיע לביצוע מדויק מאוד שגם ייתן תוצאות טבעיות מבלי שאף אחד יחשוד שמדובר בניתוח.

כל אישה שרוצה ניתוח הקטנת חזה תיפגש קודם כל עם הרופא ותשמע ממנו האם ניתן לבצע את הניתוח והאם התוצאות שלו יהיו לשביעות רצונה. הוא מחויב למסור את המידע המדויק והכנה לגבי תוצאות הניתוח וכמובן מהן ההשלכות שעלולות להיות לו לאורך תהליך ההחלמה ולאחריו. מעשנות יאלצו להפסיק כמה שבועות לפני הניתוח וכולן ללא יוצא מן הכלל יצטרכו לשוב לרופא לפני הניתוח עם בדיקות ממוגרפיה תקינות.

חזה בחזייה שחורה

על הניתוח וההחלמה

הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה עם אשפוז לילה ושחרור בבוקר למחרת. נדרש לבצע חתכים בשדיים על מנת להוציא רקמות עור עודפות ושומן ולאחר מכן מגביהים את המיקום של הפטמה ליצירת המראה הקטן יותר ומבצעים תפירה. ההחלמה אורכת מספר שבועות כאשר הימים הראשונים הם קשים יותר כי צריך להיות במנוחה מלאה וגם לאפשר לגוף להחלים מהניתוח. לאורך כל הזמן הזה מותר ללבוש אך ורק חזיות ספורט שיתמכו במבנה החזה החדש ויחזיקו אותו במצב והמיקום הנכונים וגם כדי להקטין כמה שיותר את הצלקת שנותרת. לאחר כמה ימים אפשר לשוב לפעילות רגילה עם הגבלות קלות (למשל להימנע מפעילות ספורטיבית אינטנסיבית) ותוך 6 שבועות מיום הניתוח יהיה אפשר להבחין בתוצאות המדויקות.

ניתוחים להקטנת חזה מתבצעים כאשר האישה סובלת מבעיות שונות שנגרמות לה בעקבות חזה גדול ונפול כמו קושי לבצע פעילות גופנית, כאבי כתפיים וגב, יציבה לקויה, שפשופים חמורים בקפל העור מתחת לחזה ובעיות בדימוי העצמי. ניתוח הקטנת חזה בטורקיה יכול לדעתי להיות הפיתרון המושלם לסבל הזה! ההחלמה בחו"ל תוך כדי חופשה ובלי אף אחד על הראש, הטיפול הוא איכותי ומקצועי עם אחריות מקצועית מלאה, יש זמינות גבוהה והמחירים הרבה יותר נוחים.

מתלבט? צריך עזרה? דבר אליי.

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!