סקירת סדרת מוצרי קמדיס לעור KAMEDIS

קמדיס היא חברה ישראלית אשר משווקת סדרות שונות של מוצרים דרמטולוגים מחומרים טבעיים המתאימים לבעיות עור שונות עבור אנשים אשר יש להם עור רגיש במיוחד.

חברת קמדיס פיתחה ומשווקת סדרות שונות של מוצרים לפי בעיות עור ספציפיות. במאמר זה נסקור את כל סדרות קמדיס ומוצריהן השונים.

המוצרים הייחודיים של חברת קמדיס מיוצרים לפי תווי תקן מחמירים באיכות בלתי מתפשרת באישורו של משרד הבריאות.

יש לציין שכ-ל מוצרי KAMEDIS מיוצרים ללא פראבנים וללא תוספת צבע כאמור בכדי להתאים לאנשים עם עור רגיש.

חברת קמדיס משלבת במוצריה את המדע יחד עם הטבע בצורה הטובה ביותר, ומוצריה הם מוצרי דגל בקרב קטגוריית המוצרים הדרמטולוגים הטבעיים לבעיות עור.

את מוצרי קמדיס ניתן לרכוש בחלק מבתי המרקחת ואתרי הפארם, כמו למשל פארמה פלוס. בדקו אונליין היכן אתם יכולים להשיג את המוצרים במחירי מבצע.

 

אם כן, לאילו בעיות עור הסדרות של חברת קמדיס פונות?

לקמדיס 5 סדרות מוצרים שונות המתאימות לבעיות עור כגון סבוריאה, פסוריאזיס, אטופיק דרמטיטיס (אסתמה של העור), יובש כללי בעור, פצעונים ואקנה. לכל סדרה יש את סט המוצרים שלה אותו נסקור כעת.

 

קמדיס סדרת SEBO SKIN לסובלים מסבוריאה וקשקשת של העור והקרקפת:

כל מוצרי הסדרה SEBO-MEDIS נועדו להפחית את הגירודים, להעלים את האדמומיות ולתת לחות לאזורים השונים בגוף אשר סובלים מהסבוריאה – מחלה אוטואימונית אשר הגוף תוקף את בה תאי העור וגורם לגירויים , קשקשים ואדמומיות. מחלה זו כמובן אינה מידבקת כיוון שזהו הגוף אשר תוקף את עצמו בלי גורם חיצוני.

  • סבו-סקין T-ZONE קרם – קרם פנים טיפולי לעור מגורה, אדמומי ונוטה להתקלפויות. קרם ה- T-ZONE מתאים לאיזור הפנים אשר הסובלים מסבוריאה יכולים להעיד שהוא האזור הבעייתי ביותר בגוף לסובלים מסבוריאה. האזור אשר מורגש יותר מהכל הוא האזור שמעל המצח ויורד לכיוון האף. מכאן השימוש באות T כדי לתאר את המיקום. הקרם נועד להרגיע את הגירודים, להוריד את האדמומיות ולתת לחות טובה לאזור בכדי למנוע התפרצות נוספת.
  • סבו-סקין T-ZONE CLEANSER תרחיץ פנים טיפולי – השלמת טיפול לקרם הפנים. שטיפת פנים וניקוי פנים לסובלים מעור מגורה במיוחד.
  • SEBO SHAMPOO – שמפו סבו-סקין לקרקפת מגורה עם קשקשת ואדמומיות. רבים סובלים מהתפרצות של הסבוריאה גם באזור הקרקפת ולאנשים אלו יש את השמפו הנהדר של סבו-קמדיס המספק הקלה משמעותית בגירויים ומפחית את הקשקשים.
  • SEBO and PSO SCAPL LOTION קרם לחות לאזור הקרקפת אשר מתאים לסובלים מסבוריאה וגם מפסוריאזיס. נותן לחות לקרקפת היבשה והמגורה.

 

קמדיס סדרת TOPIC SKIN לסובלים מאסתמה של העור (אטופיק דרמטיטיס):

סדרת המוצרים טופיק סקין נועדה לטיפול והקלה לסובלים מעור יבש במיוחד, כזה שהופך לאדמומי ומגורה וכאלו הסובלים מאסתמה של העור. אסתמה של העור, אטופיק דרמטיטיס, גם היא מחלה אוטואימונית שאינה מדבקת כמובן ובה העור סובל מיובש קיצוני, במיוחד באיזורי הקפלים שמאחורי הברכיים, במרפקים ולעתים גם בכפות הידיים ואף בפנים. אסתמה של העור מחמירה במזג האויר החורפי כיוון שהאוויר בחורף הוא מאוד יבש.

  • TOPIC SKIN FACE AND BODY CREAM – קרם טיפולי המתאים לשימוש גם לגוף וגם לפנים להקלה על עור יבש, מגורה ואדמומי. ללא פראבנים, ללא ניחוח וללא צבע. הקרם מגיע ב150 מ"ל. הוא מזין את העור בהמון לחות ומונע התפרצות של העור האטופי. מיועד לשימוש במבוגרים וילדים מגיל 6 חודשים ומעלה.
  • TOPIC SKIN FACE AND BODY WASH – ג'ל רחצה טיפולי לאותה המטרה. לאנשים הסובלים מאטופיק דרמטיטיס לא כדאי להשתמש בסבון גוף וסבון פנים רגילים כיוון שהם מכילים בישום וחומרים אשר מייבשים עוד יותר את העור. סבון הפנים של קמדיס טופיק סקין לא מכיל חומרים המגרים את העור ומייבשים אותו והוא מעניק הרבה לחות חשובה לעור היבש והאטופי.

 

קמדיס סדרת PSO SKIN לסובלים מפסוריאזיס:

סדרת פסו-סקין של קמדיס נועדה להפחית את היובש והקילופים בעור אשר מאפיינים את הפסוריאזיס. פסוריאזיס היא מחלת עור אוטואימונית קשה שבה יש תקיפה של מערכת החיסון שלנו את תאי העור. במחלה זו תאי העור מתחלקים בצורה מהירה בהרבה מהרגיל ומתרבים במהירות ולכן נוצר מצב של עודף תאי עור. עודף תאי העור מאדימים לנו, מתקלפים ומאוד מגרדים. איזורים המועדים לפורענות במחלת הפסוריאזיס הם הברכיים והמרפקים, אך היא יכולה לפגוע בכל מקום בגוף כולל בקרקפת. המוצרים של סדרת פסו קמדיס נועדו להרגיע את העור המגורה, להקל באדמומיות ולהפחית בקילופי העור.

  • PSO SKIN BODY CREAM KAMEDIS – קרם גוף טיפולי המסייע בהפחתת יובש וקילופים בעור לסובלים מפסוריאזיס. הקרם מיוצר ללא פראבנים וללא תוספת צבע מלאכותי ומכיל 100 מ"ל.
  • PSO SHAMPOO KAMEDIS – שמפו פסו לקרקפת מגורה ואדמומית ללא פראבנים, ללא SLS וללא צבע מלאכותי. השמפו הטיפולי של קמדיס מכיל 200 מ"ל.
  • SEBO and PSO SCAPL LOTION קרם לחות לאזור הקרקפת אשר מתאים לסובלים מסבוריאה וגם מפסוריאזיס. נותן לחות לקרקפת היבשה והמגורה.

 

סדרת AC-CLEAR KAMEDIS לסובלים מעור שמן בפנים, אקנה ופצעונים:

סדרת המוצרים AC CLEAR נועדה לבני נוער (וגם מבוגרים) הסובלים מעור שמנוני הסובלים מפגמים, פצעים ואקנה. הסדרה נועדה לייבש את הפצעים ולשפר את מרקם העור כך שגם ימנע התפרצות נוספת של פצעונים.

  • AC-CLEAR SPOT TREATMENT KAMEDIS – טיפול נקודתי בפצעונים. קרם המכיל 22 מ"ל ונועד לטיפול נקודתי ממש על כל פצע ופצע. קרם זה מייבש את הפצע וגך גורם לו להחלים מהר יותר. מכיל צמחי מרפא שונים ומשפר את מרקם העור הפגוע. ללא פראבנים וללא צבע מלאכותי.
  • AC-CLEAR FACE CREAM KAMEDIS – קרם פנים המיועד לעור שמן ובעייתי. אם הקרם הקודם הוא קרם המיועד לטיפול נקודתי בכל פצעון ופצעון הרי שהקרם הנוכחי מיועד לכל אזור הפנים ובעצם נועד לשפר את המרקם הכללי של העור לתקופה ארוכה. לבני נוער ואנשים הסובלים לא מפצעון או שניים אלא תקופה הורמונלית של פצעים מרובים כדאי בנוסף לקרם הנקודתי למרוח את קרם הפנים הזה כדי לשפר את מצב הפנים הכללי שלהם.
  • AC-CLEAR FACE WASH – שטיפת פנים לעור שמן עם פצעים. מומלץ לשטוף את הפנים עם סבון פנים זה פעמיים ביום, לסבן טוב טוב איתו את הפנים ולשטוף.
  • AC-CLEAR FACE MASK – מסיכת בד לניקוי עמוק של עור פנים שמן במיוחד עם נטייה לאדמומיות ופצעונים. המסכה מסירה ביעילות את עודפי השומן מנקבוביות העור ומטהרת אותן ומזינה את עור הפנים בלחות ומסייעת ליצירת מרקם אחיד ונעים של עור הפנים.

סדרת DRY SKIN המכילה 2 מוצרים ליובש – ג'ל לחות לרגליים לעור סדוק ויבש במיוחד וקרם ידיים עשיר. שני מוצרים אלו מכילים תמציות צמחים המעשירות את העור בהמון לחות מפנקת ומסייעות למנוע ולטפל ביובש קיצוני של העור בידיים וברגליים.

סדרת SKIN RELIEF מכילה את המוצר CALMING LOTION KAMEDIS . זהו תחליב להקלה והרגעה מהירה של העור במקרים של גירויים, פריחה קלה ועקיצות. מרגיע את העור המגורה ומפחית את הגירוד, מוצר נהדר ללא פראבנים ומותאם לעור מאוד רגיש. מכיל 30 מ"ל.

 

ציוד רפואי

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!

מי זקוק למיטה סיעודית חשמלית?

ישנם מקרים שבהם מיטה רגילה אינה מספיקה, כך שיש צורך הכרחי במיטה סיעודית חשמלית שעונה על צרכים שונים של המטופל. בעקבות ריבוי שאלות שקיבלנו לאחרונה