4 פעולות טיפוח שחובה לעשות לפחות פעם בחודש

חיי היום יום שלנו לעיתים קרובות יכול לגרור אותנו לשגרה בלתי פוסקת של הרגלים בלתי מודעים ותשישות.

פתאום אנו מוצאים את עצמנו דואגים פחות ופחות לטיפוח הגוף שלנו, ויחד עם זאת גם לביטחון העצמי וההרגשה הטובה שלנו כלפי עצמנו.

לכן הגיע הזמן לתפוס את עצמנו בידיים, ולשלב בתוך השגרה זו את ארבעת פעולות הטיפוח הללו לפחות פעם בחודש, בשביל הנפש והגוף.

מכירות את זה שאתן יושבות אחת לכמה זמן עם חברות או אפילו לוקחות רגע לעצמכן ואומרות: וואו אני צריכה לעשות גבות או אני חייבת להתמיד עם התורים למניקור? ועוד רבים כאלו. אז כן כולנו נופלות מדיי פעם בהתמדה שלנו בטיפוח עצמי, כל אחת בהעדפותיה, אך לעיתים חשוב לזכור שההתמדה גם מביאה לתוצאה טובה לאורך זמן ואף לפעמים חשובה לטווח ארוך בשביל בריאות העור והגוף שלנו.

 

איך נצליח לשלב הרגלי טיפוח בחיי היום יום?

ישנן מספר דרכים בהן נוכל לעשות זאת, אך חשוב שכל אחת תדבק בזו שהכי מתאימה לאופייה ואורח חייה:

תזכורת ביומן של הנייד:

בימינו הכול כבר נמצא בטלפון, כמו גם הלו"ז היומי שלנו. אלו שנעזרות ביומן זה, יכולות להכניס תזכורת מוגדרת מראש לתאריכים מדויקים כל חודש שיתריעו בפניה שיש לקבוע תור לטיפול או הטיפול הקבועים שלה.

 

דחיפה מהמטפלת:

הרבה מן המטפלות שאליהן אתן הולכות, חשובה להן גם ההצלחה האישית שלכן, בטיפוח שלכן. כפי שציינו הדרדרות בטיפול קוסמטי אפילו קטנה יכולה להוביל לכך שהטיפול הבא שלכן יהיה יותר קשוח, אינטנסיבי, ואולי אפילו יעלה לכן יותר כסף. אם כן, תוכלו לפתוח נושא זה מול המטפלת שלכן כדיי שזו תמליץ לכן על שגרה נכונה ובריאה במיוחד עבורכן, ואולי אף היא תוכל לעזור לכן בתזכור. זכרו שגם הן רוצות שתמשיכו להגיע אליהן וכשאתן עושות זאת הן רוצות לראות שישנו שיפור במצב.:

 

 

התחילו בקטן:

: ישנם טיפולים שיש לעשות אותם באופן יום יומי או שבועי ולא רק פעם בחודש אבל לחייב את השגרה שלכן באופן כל כך מהיר ומקיף יכול להיות צעד שקשה לעשות. לכן, התחילו בקטן, בחרו את הטיפולים שחשוב לכן לעשות וקבעו את התורים הרלוונטיים פעם בחודש, ושלושה חודשים קדימה, ולאט לאט המשיכו כך עד שתוכלו לראות שיש לכן יותר הזדמנויות לשלב את הטיפולים יותר פעמים ובהתאם לצורך.

 

אבל עם אילו טיפולים חשוב להתחיל ולהתמיד?

בואו נדבר פעולות הטיפוח העיקריות ביותר לגוף ולנפש שלנו, שיש לעשות לפחות פעם בחודש ושאותן אתם יכולות להתחיל לשלב לאט בשגרת חייכן:

מניקור:

רובנו ישר נחשוב על הקונספט השולט בימינו שהוא טיפול ג'ל לציפורניים. אבל לא כך חייב להיות הדבר. חשוב לזכור שמטרת המניקור קודם כל הוא הורדת העור המת סביב הציפורניים, טיפוח הידיים, מניעה של מקרים כגון ציפורן חודרנית, זיהום, פטרת, ועוד. הג'ל, או לק, על הציפורן עצמה היא למטרות אסתטיקה בלבד, ולכן תוכלי לעשות מניקור ולוותר על השלב האחרון במידה וזה פחות הטעם שלך.

 

פדיקור:

כמו הציפורניים בידיים שלך, חשוב אולי אף יותר הטיפול בכפות רגלייך. לעיתים אנו נוטות להזניח אותן טיפה יותר, אבל שימי לב כי הן בעלות סיכויים יותר גבוהים לחטוף זיהומים, פטרת, וסדקים. גם במסגרת טיפול זה המטפלת דואגת לנקות את העור המת, לזהות בעיות באם ישנן, נוסף על האסתטיקה. נוסף על כך, חשוב לדעת כי טיפול פדיקור יכול להשתנות בהתאם לאזור בו את גרה. במידה ואת גרה באזור המרכז מומלץ לחפש פדיקור תל אביב והאזור, היות ומטפלות באזור זה אמורות להיות מודעות לאקלים המיוחד של אזור החוף והבעיות שזה יכול להיגרר עקב הזעת יתר ברגליים, לדוגמה.

 

הסרת שיער:

במידה והחלת בעבר בטיפול לייזר, קחי בחשבון שאי התמדה תביא להידרדרות ברמת ההצלחה של הטיפול. התמדה חודשית בטיפול באזור הרלוונטי, ובהמלצת המטפלת, תביא להצלחה מהירה יותר ולכך שתוכלי בהקדם גם להפסיק וללכת לטיפולים אלו כי אין יותר צורך בהם והגעת לתוצאה הנדרשת. הזנחה, אם כן, תביא לכך שתצטרכי להתמיד לאורך זמן. נוסף על הסרת שיער בלייזר בגוף, ניתן גם להסיר שיער בפנים בדרכים המקובלות כמו שעווה, פינצטה, או חוט. במידה וזו שגרת הטיפוח אותה את מזניחה, זכרי שאותה עושים באופן קבוע אחת לחודש ולכן זו גם ההרגל שהכי קל להתחיל אתו.

 

טיפוח פנים:

אחד הדברים החשובים ביותר מבין שגרת הטיפוח הכללית שלנו היא שגרת הטיפוח הקשורה לפנים. הפנים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו ולכן חשוב מאד לשמור עליהן כפי שהיינו רוצות שהן ייראו. טיפול לקוי, או אף טיפול כלל, בעור הפנים יכול להביא לעור שמזדקן במהירות, לקמטים, יובש, שמנוניות, כתמים, ועוד, אשר לא ייעלמו במהרה או ייעלמו כלל אם לא נטפל בהם בזמן. לכן במידה והזנחת לאחרונה את עור הפנים, גשי להתייעץ עם הקוסמטיקאית שלך ואף קבעי תור לטיפול פנים עליו עליך לחזור לפחות אחת לחודשיים או שלושה. יחד עם זאת בקשי ממנה לערוך לך רשימה של מוצרי חובה לטיפוח עור הפנים אותם תשימי בבית באופן יום יומי. על מנת לקבע הרגל של טיפוח פנים עצמאי את יכולה לקבוע עם המטפלת שלך פגישה חודשית בין טיפול לטיפול בו היא תוכל לבדוק שהטיפול פנים עליו החלטתן אכן מביא לתוצאות.

לסיכום, לקבוע שגרה חדשה זה אכן צעד שקשה לרובנו לעשות אך חשוב לזכור כי התמדה מביאה לתוצאות ויכולה לגרום לנו לביטחון עצמי וחופשיות בחיינו. לכן הזמן להתחיל הוא עכשיו.

 

קרם

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!