אילו הדברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים הקפאת ביציות

הקפאת ביציות הוא הליך רפואי המאפשר לנשים להשתמש בביציות שלהן בעתיד. הליך זה יכול להיות מועיל לנשים שמתכננות לדחות את ההיריון, לנשים שנמצאות בטיפולים רפואיים שיכולים לפגוע בפוריותן, או לנשים שנמצאות בסיכון גבוה לבעיות פוריות. לפני שמתחילים הליך של הקפאת ביציות, חשוב לדעת כמה דברים שנפרט במאמר זה.

 

מהו הליך הקפאת ביציות?

הליך הקפאת ביציות מתחיל בהזרקה של הורמונים לרחם, כדי לגרום לביציות להבשיל. לאחר מכן, מוציאים את הביציות מהשחלות באמצעות החדרת מחט דרך הנרתיק. הביציות מועברות למעבדה, שם הן מוקפאות בטמפרטורה נמוכה מאוד (196 מעלות צלזיוס). בקרו באתר של מרפאת עלמא למידע מורחב.

הקפאת ביצים לנשים

מי יכולות להקפיא ביציות?

נשים בגילאי 18-35 יכולות להקפיא ביציות. יחד עם זאת, ישנם גורמים אחרים שיכולים להשפיע על הצלחת הליך ההקפאה, כגון, איכות הביציות, ההיסטוריה הרפואית של האישה והגורמים הגנטיים שלה.

 

כמה עולה הקפאת ביציות?

עלות הליך הקפאת ביציות משתנה בהתאם למרכז הרפואי שבו מתבצע ההליך. באופן כללי, עלות ההליך כוללת את הטיפול בהורמונים, את הוצאת הביציות מהשחלות ואת עלות ההקפאה.

 

מהם הסיכונים הכרוכים בהקפאת ביציות?

ההליך של הקפאת ביציות הוא בדרך כלל בטוח, אך קיימים מספר סיכונים אפשריים, למשל, סיבוכים הקשורים לטיפול בהורמונים. טיפול בהורמונים עלול לגרום לתופעות לוואי, כגון כאבי בטן, בחילות והקאות. בנוסף, סיבוכים הקשורים להוצאת הביציות. הוצאת הביציות עלולה לגרום לכאב, דימום ואי נוחות. גם קיים סיכוי נמוך של נזק לביציות במהלך ההקפאה, אך הוא נמוך מאוד.

הקפאת ביצים לנשים

מהם סיכויי ההצלחה של הקפאת ביציות?

סיכויי ההצלחה של הקפאת ביציות תלויים במספר גורמים, כגון איכות הביציות, הגיל של האישה והגורמים הגנטיים שלה. באופן כללי, סיכויי ההצלחה של הקפאת ביציות עולים ככל שהאישה צעירה יותר.

 

מהן האופציות לשימוש בביציות הקפואות?

ישנן שתי אופציות לשימוש בביציות קפואות. האחת, ביוץ חוץ גופית (IVF). ביוץ חוץ גופית הוא הליך רפואי המאפשר להפרות ביצית עם זרע מחוץ לגוף האישה. הביצית המופרת מוחזרת לרחם האישה, שם היא יכולה להיקלט ולהתפתח. האופציה השנייה היא הזרעה תוך רחמית (IUI). זהו הליך רפואי המאפשר להזריק זרע לרחם האישה. הזרע יכול להגיע לביצית ולהפריה באופן טבעי.

 

היעילות של הקפאת ביציות

הקפאת ביציות היא אפשרות יעילה עבור נשים שמעוניינות לדחות את ההיריון או שנמצאות בסיכון גבוה לבעיות פוריות. לפיכך, חשוב לדעת את הדברים הבאים לפני שמתחילים הליך של הקפאת ביציות: מהו הגיל הרצוי להורות? מהי הסיבה שבגללה את מעוניינת להקפיא ביציות? מהן עלויות הליך ההקפאה? מהו תהליך ההקפאה? מהם הסיכונים של הליך ההקפאה? מהם סיכויי ההצלחה של הליך ההקפאה? ככל שתדעו יותר ותתעמקו בנושא, כך תבינו לאן אתן צועדות.

 

לסיכום

חשוב להתייעץ עם רופא מומחה בתחום הפוריות כדי לקבל מידע נוסף ולקבל החלטה מושכלת.

הקפאת ביצים לנשים

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!