ניתוח הרמת עפעפיים בטורקיה

נאמר לי לא מעט פעמים שלקרוא מידע על חלקי גוף מעורר באופן אוטומטי את התחושה במקומות האלה. ולכן כשמדברים על נושא ספציפי כל כך כמו העפעפיים, נדמה שבאופן אוטומטי העיניים שלנו מתרחבות ונמתחות – מה שהרבה פעמים משליך על התדמית השלילית של הניתוחים הפלסטיים כשזה נוגע להבעת הפנים הקפואה והבובתית.

אלא שניתוח הרמת עפעפיים בכלל לא נועד לגרום לפנים להיראות כמו בובת שעווה מופתעת – למעשה מדובר באחד הניתוחים הכי מורכבים ומאתגרים בתחום, מה שאומר שכדי לבצע אותו עם תוצאות מוצלחות תצטרכו רופא תותח באמת.

ניתוח הרמת עפעפיים, מי בכלל צריך את זה?

אז מה כל הקטע הזה בכלל "להתערב" במבנה של העפעפיים? בשביל מה צריך לגעת באזור כל כך עדין ולחבל במראה הטבעי? בדרך כלל, מי שפונה לניתוח כזה הוא אנשים בגילאים מבוגרים, שנראה שהעפעפיים שלהם ממש "משתלטות" על העיניים ובעצם עלולות לצמצם את שדה הראייה (סבתא לא רואה טוב? ייתכן והסיבה היא לא הגיל, אלא העפעפיים) ולהקנות מראה עייף, מותש וחסר חיוניות. כשאנחנו מזדקנים, אנחנו מאבדים את כוח הגמישות של העור, את החוסן של השרירים וצוברים המון עור עודף מדולדל ושומן. כשזה קורה בעפעפיים התחתונות או העליונות (או גם וגם), הצורה הטבעית מתעוותת ומתרופפת, עד שלבסוף נשמטת ויוצרת את המראה הבעייתי.

אבל נשים לרגע את כל הלחץ הזה מגילאי 50+ בצד ונתמקד בחדשות הטובות – תוצאות הניתוח נשמרות בצורה טובה ועמידה לטווח ארוך מאוד, ייתכן למשך כל החיים. הפנים יקבלו את המראה הצעיר והחיוני וגם הראיה אם נפגעה תחזור לקדמותה באורח פלא. אז לפני שאתם ממהרים להשוות מנותחי עפעפיים לדורות של "ברבי אנושיות", זכרו שגם אנשים עם "שקיות" מעל או מתחת לעיניים יזכו סוף סוף לטפל בבעיה בדרך רפואית לגיטימית עם תוצאות מוצלחות ושביעות רצון ברף הגבוה של ענף הניתוחים הפלסטיים.

שימו לב, ערימת בדיקות מקדימות לפניכם

כל ניתוח מן הסתם מצריך בדיקות, אבל זה כנראה מתעלה על כולם. בפגישה עם המנתח הפלסטי יש צורך למסור את כל המידע הרפואי לגבי מחלות לב וכלי דם, תפקוד בלוטת התריס, סוכרת ובעיות עיניים כמו גלאוקומה, רגישויות ואלרגיות או נטייה להתייבשות באזור העיניים, מידע על נטילת תרופות קבועות לרבות כאלה שבשימוש ללא מרשם כמו תוספי מזון. הסיבה היא שחלק מהתרופות והתוספים עלולים לגרום לדימום יתר והרופא חייב לקחת זאת בחשבון.

לפני הניתוח תצטרכו לעבור בדיקה גופנית הכוללת בדיקת ראייה, בדיקת דמע (היכולת לייצר דמעות), תנועות עיניים, עפעפיים וגבות ומידת הצניחה והרופפות שלהם. יש להצטייד לקראת הבדיקה בחוות דעת נוספת מרופא עיניים. לפני הניתוח – העפעפיים יצולמו על ידי הרופא מכמה זוויות. זה יעזור לו לתכנן את מהלך הניתוח ולהעריך את ההשפעות שלו לטווח הארוך. הרופא חייב להבהיר למטופל האם הציפיות שלו מהמראה לאחר הניתוח הן ראליות והאם באמת ניתן להגיע למראה האידיאלי שהוא שואף אליו.

מהלך הניתוח – ככה זה עובד

את הניתוח (אורך כשעה וחצי-שעתיים) מבצעים בהרדמה מקומית (מזריקים חומר מאלחש( בשילוב מתן חומר טשטוש לתוך הווריד. החומר לא מרדים כך שאתם נשארים ערים לאורך כל הניתוח. במקרים מסוימים יוחלט על הרדמה מלאה וזה קורה בעיקר אם המטופל מפגין חרדה במידה גבוהה. אלא שבהרדמה כללית בניתוח כזה אתם חייבים לקחת בחשבון שיש מלאי גדול של סיכונים והתאוששות הרבה יותר ארוכה ולכן אני ממליץ לקחת את הדברים בקלות כמה שרק אפשר ולעבוד על הפחד שלכם כדי להשיג את התוצאה המושלמת. לשם זה השקעתם, נבדקתם, נפגשתם וכמובן שילמתם!

אם הניתוח מתבצע גם בעפעף העליון וגם בתחתון, יתחיל הרופא קודם עם העליון. הוא יחתוך לאורך הקפל הטבעי של העפעף ויסיר ממנו עור עודף ומעט מרקמת השריר והשומן שמתחת לעור. לאחר מכן הוא יתפור בעדינות, כמעט ללא צלקת. בעפעף התחתון הרופא יחתוך בקמט הטבעי של העין ויסיר משם רקמת שומן ועור עודפים. חשוב לדעת שהניתוח בעפעפיים התחתונות הוא בעל השפעה עם תוקף קצר יותר מהעליונות.

עין כחולה

הגבלות אחרי הניתוח וטיפים יעילים

כבר בהתאוששות הכאבים מתחילים להופיע ואיתם גם נפיחויות, בצקות ו"פנסים" גדולים ומלחיצים בעיניים. כל אלה ילוו אתכם למשך שבוע ואולי גם קצת יותר. התרופה הכי טובה עבורם (מעבר למשככי הכאבים והמשחות שהרופא ינחה אתכם לקחת) היא להניח כמה שיותר רטיות קרח ותחבושות קרות להרגעה. ישנה תופעת לוואי אפשרית נוספת שגורמת לעין אחת (או לשתיהן) להישאר מעט פתוחה והדבר יצריך שימוש בטיפות עיניים ובמקרים קיצוניים גם הדבקה בפלסטר. כאן לדעתי היתרון הטורקי נכנס לפעולה, מפני שאתם נמצאים כל הזמן קרוב לרופא וזה לא שהבית שלכם בחולון ונותחתם אצל רופא מחיפה. אתם מתפנקים לכם במלון קרוב ויכולים לגשת להיבדק ולדווח על מה שקורה לכם באופן הכי יעיל שאפשר. גם מבחינה אסתטית, אף אחד שאתם מכירים (מעבר למלווה שחייב לטוס איתכם) לא יראה אתכם במצב הזה וישפוט את ההחלטה שלכם לבצע ניתוח הרמת עפעפיים בטורקיה.

סיבוכים אפשריים לניתוח הם אבדן תחושה באזור, עיניים מגורות ויבשות ופגיעה זמנית בראיה – הכל חולף מעצמו.

זכרו – המומחיות של הרופא המנתח בנושא הזה היא החשובה מכל!

הידעתם? העפעף התחתון הוא בסך הכל עור והרבה ממנו. בדומה לעפעף העליון הוא מורכב מ-7 שכבות: שכבת העור המהווה את השכבה החיצונית ביותר, שריר הבעה, ספטום (מפריד בין העור לארובת העין), שומן ארובתי, שרירי פתיחת העפעף, טרזוס (השלד הקשיח של העפעף) ולחמית (הרקמה שמגנה על העין). ישנם גידים רבים בנוסף ששומרים על מיקום העפעף המתאים ביחס לעין והמתח הנכון.

ועכשיו תשאלו: למה אני מצייד אתכם בידע הזה? מפני שהרופא המנתח שלכם חייב לדעת ולהבין ה-כ-ל על האנטומיה של האזור ולשלוט בידע על תפקודי עפעפיים תקינים, בריאות העין, ניקוז דמע ועוד. ולכן גם אם יש לכם רופא פלסטי שנחשב מאסטר/ גורו/ עילוי – כל עוד אין לו המון ניסיון מעשי בניתוחי הרמת עפעפיים אני לא ממליץ לבחור בו. אתם חייבים לזכור שמדובר בניתוח יחסית מורכב שצריך להתבצע בשיא המיומנות והעדינות כדי לא לפגוע חלילה בעיניים או להשאיר צלקות ולכן הוא חייב להתבצע רק אצל הטובים ביותר, שככל הנראה נמצאים במרחק טיסה מאיתנו בסך הכל.

לסיכום, קחו בחשבון שלכל אחד מאיתנו יהיו בשלב חיים כזה או אחר שינויים במבנה העפעפיים שיגרמו לנו לאי נוחות ולמראה לא ממש מחמיא. אם הבעיה באמת מפריעה מבחינה אסתטית או שהיא גורמת לפגיעה בראיה, אני בטוח שתעדיפו את איכות החיים שלכם בחזרה, כך שחופשת הבראה קצרה בטורקיה בהחלט תוכל לעזור לכם להשיב אותה. אל תפסלו את האפשרות לערוך ניתוח הרמת עפעפיים בטורקיה לפני שתבדקו לגבי רמת המומחיות הגבוהה שם וכמובן תבצעו השוואת מחירים בהתאמה לארץ. אין לי ספק שהממצאים והנתונים יפתיעו אתכם ולאחר שתבדקו אותם היטב תוכלו להיות הרבה יותר בטוחים בהחלטה שלכם. בהצלחה!

מתלבט? צריך עזרה? דבר אליי.

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!