הגדלת חזה בטורקיה – מידע וטיפים שיעזרו לך לקבל החלטה נבונה

כשהייתי בטורקיה, נחשפתי לא רק לתחום של השתלות שיער אלא לכל התחום של הרפואה האסתטית. המון נשים וגברים מקומיים וזרים מגיעים לקליניקה המעולה שם כדי לעבור ניתוחי אף, עיבוי שפתיים, הסרת שיער ואפילו ניתוחי הגדלה או הקטנת חזה.

לא מעט נשים שאני מכיר מרגישות שהן לא שלמות עם מראה הגוף והיו מעוניינות לשפר אותו. הרבה פעמים קורה שנשים סובלות מדימוי גוף נמוך בעקבות מראה לא מחמיא של החזה והדבר משפיע על חייהן. נשים אחרי לידה למשל, יכולות להרגיש אחרי תקופת ההנקה שהחזה נותר קטן ואין לו עוד את המראה היפה והשופע שהיה לו. זה נכון גם לנשים שסובלות מדיספרופורציה של גודל השדיים (אחד קטן יותר מהשני), או חזה צינורי (מראה ארוך ונפול במקום עגול וזקור) והן מעוניינות לתקן את הצורה כדי שהחזה שלהן סוף סוף יהפוך למושלם.

פעם שאלתי את אחת העובדות בקליניקה, מהו התחום הפלסטי הכי נפוץ לא רק כאן אלא בעולם? היא ענתה לי מיד שאלה ניתוחי הגדלת חזה. וכתוצאה מכך, הידע והטכניקות הקיימות  שפותחו ושוכללו עם הזמן יכולים לשפר משמעותית את המראה של כל חזה, להפוך אותו לסימטרי ולהעניק לו את הצורה הרצויה. בטורקיה למדתי שהתחום הזה הוא הרבה יותר רחב ממה שחשבתי ושאין טכניקה אחת לביצוע הגדלה – יש עולם שלם של שיטות ניתוחיות שהמטרה שלהן היא להפוך את החזה שלך למושלם ולשביעות רצונך המלאה.

דרך אגב, חשוב לי לציין שלא רק נשים מגיעות לקליניקה כדי לטפל בחזה שלהן ואפשר למצוא לא מעט גברים שהחזה מפריע להם. הם רוצים להפוך אותו ליותר מוצק או במקרים אחרים להסיר ממנו את השומנים שגורמים לו להיראות נשי מידי (ואז יש צורך לעבור את התהליך ההפוך של הקטנת חזה). בכל זאת אשתדל להתמקד בנשים בכתבה שלי ולתת לך את כל המידע והטיפים לגבי הנושא, בעקבות שיחות עם רופאים ומטופלות וגם חקירה עצמית שלי על כל התחום.

אישה שוכבת בלבן

איך את ניגשת לתהליך של ניתוח הגדלת חזה בטורקיה?

בשלב הראשון זה מתחיל בפגישה. את נפגשת עם המנתח הפלסטי ומספרת על הצורך שלך בהגדלה, על גודל השד הרצוי ועל ההעדפות האישיות שלך. המנתח יבדוק את החזה ויוכל לתת לך פרטים לגבי אופן ההגדלה, איך הוא מתבצע ומה הוא יעשה עבורך במסגרת הניתוח. בשיחה הזו ייקבע גם גודל השדיים החדש. הרופא המנתח לוקח בחשבון גם מגבלות גופניות כמו פרופורציות הגוף (לפעמים נשים בעלות מבנה גוף קטן ונמוך מאוד מבקשות חזה גדול מידי ששרירי החזה לא יצליחו להכיל) ומה המבנה הנוכחי של החזה (כדי שיהיה אפשר לתכנן את החתך במיקומו המדויק לצורך הכנסת השתל וגם לשקול הליכים אסתטיים נלווים כמו תיקון של מיקום הפטמה). הרופא אמור לתת לך את כל המידע האפשרי לגבי הניתוח ומומלץ לשאול אותו את כל השאלות החשובות והמטרידות שיושבות לך בראש, להעלות חששות (גם אני הבעתי המון חששות לפני שבכלל התחלתי את התהליך וזכיתי לקבל הרבה ידע והסברים שגרמו לי להבין את תהליך הביצוע הרבה יותר טוב) ולשתף בציפיות שלך מהתהליך.

איך תבחרי את השתלים המתאימים?

יש נשים שיודעות בוודאות שהן רוצות לעבור הגדלת חזה אבל אין להן מושג מה צריך להיות הגודל המתאים בכל שד ומעדיפות לקבל את ההמלצה של הרופא הפלסטי. בנוסף, כאישה בטח שמעת לא מעט סיפורים על שתלים שדלפו והתברר שיוצרו מחומרים לא טובים ואפילו מסוכנים. קליניקה גדולה כל כך כמו זו שיושבת בטורקיה, נשענת על קהל גדול מאוד של לקוחות גם ברמה העולמית ולכן אין לה שום רצון לבצע עבודה גרועה ובלתי אמינה, שתסכן אותך ותשאיר אותך לא מרוצה.

ישנם מספר סוגי שתלים אפשריים:

שתל סיליקון עגול גבוה (High Profile) – המילוי שלו בולט בחלק העליון של החזה (זוכרת את ג'סיקה ראביט?) ויש לו מראה קצת יותר מלאכותי ופחות טבעי. כן, יש נשים שלגמרי מעדיפות את זה ככה. עם השתל הזה אפשר להבליט מאוד את המחשוף ולגרום לחזה להיראות הרבה יותר גבוה ממה שהוא.

שתל סיליקון עגול נמוך (Low Profile) – מילוי יותר רך ולכן הוא יוצר מראה טבעי יותר עם סימטריה עגולה מלאה ורכה יותר בחלק התחתון של השד ופחות הבלטה בחלק העליון. מתאים לכל מי שמחפשת את המראה הטבעי שיגרום לך להיראות מדהים עם בגד ים. השתל הזה יכול להיות גם יותר מוצק (שתל שנקרא קואזיבי) והוא גם עמיד משמעותית לטווח שנים הרבה יותר ארוך, אך הוא יוצר מראה הרבה יותר עגול וזה הופך אותו למשהו שנראה פחות טבעי.

את יכולה לבחור את אחד מהשתלים הללו במרקם מחוספס או חלק. המחוספס בדרך כלל מומלץ יותר כי הוא מונע היווצרות של רקמת צלקת באזור השתל אבל דורש חתך ניתוחי גדול יותר. החלק לעומת זאת פחות נוטה לקמטים או גלים שעלולים להיווצר עם הזמן על העור ואם רקמת העור שלך דקה ממילא (את זה הרופא המנתח יקבע במפגש איתך) – הוא יעדיף לשים לך את השתל החלק. 

שתל פוליאוריתן – שתל מיוחד עם טכנולוגיה רפואית מאוד מתקדמת, שמונע מצבים של חזה נוקשה וכואב, שזהו אחד הסיבוכים הנפוצים של ניתוחי הגדלת חזה. השתל הזה שייך לחברה ברזילאית (ברזיל היא המעצמה מס' 1 בעולם בענף הפלסטיקה) בשם סילימד ונכון לעכשיו הוא נאסר לשימוש ע"י משרד הבריאות בארץ. כדאי לוודא שגם הטורקים עצרו שימוש.

השתלים שייבחרו לך בסוך יהיו אלה שמשתלבים עם הרצון והציפיה שלך מהצורה והגודל, עם פרופורציות הגוף והמאפיינים הבריאותיים האישיים, עם התחושה האישית שתלווה אותך, עם מיקום הכנסת השתל וגודל החתך וכמובן כל השיקולים האפשריים כדי למנוע מצבי סיכון וצלקות.

חזה של בחורה

קצת על הקליניקה בטורקיה

פעמיים נסעתי לטורקיה כדי לתת לעצמי את מתנת השיער ואני יכול לומר לך בביטחון שהקליניקות הקיימות מתקדמות, טובות ואמינות מאוד. יש ליווי מלא של הצוות מהרגע הראשון כולל הדרכה לפני ואחרי הניתוח והרופא נשאר איתך בקשר גם אחרי שתחזרי לארץ. כבר אחרי הפגישה הראשונה תקבלי הצעת מחיר ואם תחליטי ללכת על זה, ישלחו אליך שאלון רפואי כדי לוודא שיהיה אפשר לבצע את ההשתלה בהצלחה. מבחינה מקצועית מועסקים כאן מנתחים פלסטיים וכירורגיים עם שפע של ניסיון ומבחינה חוקית, הקליניקה נמצאת תחת פיקוח ממשלתי והיא ממשיכה לצבור מוניטין ולקבל לקוחות מכל העולם תוך שמירה על מחירים טובים וזולים בהרבה ממה שקורה בארץ.

למרות כל הפירגונים שלי אל תשכחי בכל זאת לבדוק פעמיים ושלוש את כל התנאים לגבי יום הניתוח, ההרדמה וטכניקת הניתוח הספציפית שמתאימים לך, ההחלמה ממנו (יש לך אפשרות להתפנק במלון אחר כך וזה תענוג!) וגם לברר עוד פרטים לגבי המכשור הקיים והרזומה של הרופא המנתח, כי בכל זאת עדיף שתסתמכי על עצמך ועל החושים שלך ולא רק על הניסיון שלי.

אני מקווה שהצלחתי לתת כמה שיותר מידע רלוונטי לגבי ניתוחי הגדלת חזה בטורקיה ובכלל, ושבעזרתו תצליחי להשיג את המראה המושלם שאת מחפשת ובצורה הכי בטוחה ומשתלמת שרק אפשר.

 

מתלבט? צריך עזרה? דבר אליי.

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!