ביטוח נסיעות להשתלת שיער בטורקיה

זה לא סוד, השתלות השיער בטורקיה הפכו להיות עניין שבשגרה. מספר הגברים והנשים שטסים ליעד זה עולה מידי שנה. תרחיש זה הוביל אותנו לבדוק את הפרטים החשובים שכל אחד צריך להכיר בנושא, לכן חזרנו עם סדרת מדריכים שמציגה בכל פעם תחום אחר. במדריך זה נציג בפניכם את ביטוח הנסיעות שמתאים במיוחד עבור מי שטסים להשתיל שיער בטורקיה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שאתם מכוסים מכל הבחינות, רגע לפני שתעלו על המטוס.

 

הכיסויים המומלצים בביטוח מסוג זה

מי מכם שמתכננים להשתיל שיער בטורקיה, צריכים לדעת שיש כמה כיסויים והרחבות שכדאי להוסיף לביטוח, לדוגמא:

  • כיסוי והרחבה לכבודה: אנו שומעים לאחרונה על מספר רב של מזוודות שאובדות בנמלי התעופה השונים. עובדה זו מובילה אותנו לייעץ לכם להוסיף את כיסוי זה, משום שזה יקנה לכם שירות מתקדם לאיתור המזוודה במידה וזו הגיעה באיחור. שכן, אינכם רוצים לקחת חלק בהליך רפואי ללא הבגדים והפריטים האישיים שלכם.
  • כיסוי לגניבת המכשירים האלקטרוניים: סביר להניח שתיקחו אתכם טלפון נייד ו\או טאבלט לטיסה. אם כך, כדאי שתבחרו בהרחבה מסוג זה שתבטח את המכשירים האישיים שלכם במידה ואלה ייגנבו או יאבדו.

לנסוע להשתלת שיער

 

תכירו את הדרך המומלצת לרכישת ביטוח מתאים

הדרך הטובה ביותר שתקנה לכם שקט נפשי היא לרכוש ביטוח נסיעות לטורקיה דרך Gooday בלבד. שכן, מדובר באתר מומלץ שמרכז את כל הביטוחים שמתאימים במיוחד למי שטסים לבצע השתלות שיער בטורקיה. שימו לב שהאתר יציג את הביטוחים בסדר עולה לפי העלויות שלהם, כך שחשוב לבצע השוואת מחירים בשלב זה.

 

טיפ חשוב: אל תתמקדו בעלות בלבד

בפסקה הקודמת הצגנו בפניכם את האפשרות לבצע מעקב אחר העלויות של הביטוחים השונים. זו ההזדמנות לבקש מכם לשים לב לקריטריונים חשובים נוספים פרט למחיר. מדובר למשל בהמלצות על חברות ביטוח שנחשבות לטובות ביותר בתחום ובחירת הכיסויים המתאימים כפי שהוצגו בפניכם לעיל.

 

המורכבות שעשויה לצוץ במידה ותצטרכו לבצע הליך רפואי נוסף

לא נלאה אתכם בפרטים ונגלה מיד שחברות ביטוח רבות בוחרות שלא לבטח נוסעים שמתכננים לטוס לחו"ל בשביל לבצע טיפולים קוסמטיים שונים בנוסף להשתלת השיער. אתם צריכים להכיר במידע זה, כדי שתוכלו לדעת מהן האפשרויות שעומדות בפניכם במצב שכזה.

נסביר שחברות הביטוח יתנו את הרכישה של הביטוח הנבחר בתנאי שזה אינו מצריך הרדמה מלאה (אלא הרדמה מקומית או שאין צורך בהרדמה בכלל). נכון לרגע כתיבת מילים אלה, השתלות השיער שמתבצעות בטורקיה אינן מצריכות הרדמה מלאה. אנו מציינים את מידע זה, כדי שתבדקו מראש אם מסיבה כלשהי תצטרכו לעבור הליך רפואי נוסף באותו הזמן שעשוי לכלול הרדמה שכזו.

 

לסיום

טיסה לטורקיה למטרת השתלת שיער מצריכה ביטוח נסיעות תואם שיכסה את הנוסע מכל בחינה אפשרית. כעת אתם מודעים לכך, כך שנותר לכם לברר פרטים אודות הביטוח המתאים ביותר ולצאת לדרך.

השתלת שיער

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!