עיבוי שפתיים בטורקיה

הרבה פעמים כשהנושא של עיבוי שפתיים עולה בשיחות על פלסטיקה ופנים, שמתי לב שאנשים מדמיינים שפתיים מנופחות בהגזמה, כאלה שבכלל לא מתאימות למראה הפנים ומאפיינות בדרך כלל נשים שנחשבות פחות "רציניות" במהות שלהן כמו אביבית בר זוהר. ואם הנושא הזה מפחיד הרבה מאוד גברים שפתאום בת הזוג שלהם מחליטה שהיא רוצה, אני מניח שגם לא מעט נשים סולדות מהתופעה הזו.

אלא שעיבוי שפתיים הוא בכלל לא הסטיגמה שנוצרה לו ואחרי הטיפול הן ממש לא צריכות להיראות כמו איזו תמונה מוגזמת מהסנאפצ'ט. המטרה היא בעצם לייפות את אחד האיברים הכי נשיים, הכי סקסיים והכי בולטים בפנים – בלי לפגוע במראה הטבעי (אלא אם כן מישהי ממש מעדיפה מראה מלאכותי. ויש כאלה.) ולהקנות לאותה אישה הופעה יותר מושכת ואסתטית.

3 דרכים לבצע עיבוי שפתיים

קודם כל חשוב לדעת שהדרך היחידה לביצוע היא בהזרקה. לכן אם זה משהו שאת/ אתה באמת רוצים, פשוט תתגברו על הפחד! כדי שלא תרגישו כלום הרופא ימרח לפני כן חומר מאלחש ולכן אין באמת צורך שתדאגו לגבי הכאבים. יש 3 חומרים שניתן להזריק, לכל אחד יתרונות וחסרונות. ההחלטה איזה חומר להזריק תלויה מאוד ברופא, בנסיבות הבריאותיות של כל אחד מהמטופלים, ברצון והצורך של המטופלים וגם במה שכבר קיים כמו הצורה והעובי הקיימים.

הזרקת סיליקון – הסיליקון הוא חומר עמיד עם השפעה ארוכת טווח והאלסטיות שלו מאפשרת לעצב את הצורה בדרך מדויקת ללא טעויות בשרטוט. אך יש לו כמה חסרונות מגבילים מאוד כמו העובדה שהוא עלול לגרום לזיהום חס וחלילה או נדידה של החומר אל אזורים אחרים בגוף. במקרה אחר הוא עלול לגרום להיווצרות גושים בשפתיים שפוגעים בצורה הסופית ובסימטריה. את כל העיוותים הללו אם חלילה נגרמו, רק ניתוח יוכל לתקן. לכן רוב הרופאים הפלסטיים יעדיפו להימנע ממנו.

הזרקת חומצה היאלורונית – מדובר בפיתרון המועדף על ידי רוב הרופאים בתחום. לכל אדם יש בגופו חומצה היאלורונית ולכן כאשר היא מוזרקת לשפתיים היא מבצעת תהליך ניפוח טבעי לחלוטין, בלי סיכונים ובלי בעיות בריאות מלחיצות. החיסרון הוא שגם ההשפעה של העיבוי פוחתת באופן טבעי תוך חצי שנה בערך מיום ההזרקה ולכן יש צורך לבצע טיפולים חוזרים כל הזמן.

הזרקת שומן שנשאב מהעור של המטופל – הרבה מאוד תהליכים ברפואה האסתטית והפלסטית משתמשים ברקמות, עור או אפילו זקיקי שיער (כמו במקרה שלי) ממקומות אחרים בגוף. לכן כל מי שחולמת לעבור כמה תהליכים של "מייק אובר" במקביל, יכולה לעשות גם שאיבת שומן וגם מילוי באמצעות חלק מהשומן בשפתיים. התהליך מתבצע בהרדמה כללית או מקומית, הוא בטוח לגמרי וטבעי. החיסרון המרכזי שלו הוא הנוקשות של השומן, שמונעת יכולת לעצב ולפסל את הצורה החדשה של השפתיים בצורה מדויקת.

אלמנטים חשובים שכדי להכיר לפני שמתחילים

כדי שהרופא יעניק את התוצאה הטובה ביותר, הוא חייב לקחת בחשבון כמה אלמנטים חשובים מאוד שקשורים למבנה האנטומי של השפתיים האנושיות. ברפואה הפלסטית נהוג לומר שמי שלא שולט בפרטים האלה, הוא לא מקצועי או מנוסה מספיק ועדיף להימנע מלעשות אצלו עיבוי שפתיים. לכן אני מניח שאם אתם תכירו קצת יותר לעומק את הסוגיה לפני שתסגרו מועד לטיפול, תוכלו לשאול יותר שאלות ולקבל פרטים הרבה יותר מדויקים לגבי אופן הטיפול. כך גם תוכלו לחשוף נוכלים ושרלטנים שפשוט לא יהיה להם מושג על מה אתם מדברים.

קודם כל – חשוב לדעת שמבנה השפה הקלאסית צריך להיות באותו רוחב של האזור בין האישונים (בערך שליש מרוחב הפנים המקסימלי) והשפה העליונה צריכה להיות צרה יותר מהתחתונה ביחס של 1:2. אך כיום יותר נהוג להשוות בצורה מלאכותית בין גודל השפתיים העליונות והתחתונות כפי שקיים אצל כוכבות מפורסמות כמו אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר לופז, ביונסה, ריהאנה, נטלי פורטמן, קמרון דיאז וכו', שנתפסות הרבה יותר מושכות. השפה צריכה להיות בצבע אדמדם ובעלת רירית לחה ובשרנית, עם תיחום ברור שסביבו יש כמו קו לבן טבעי ואפס קמטוטים. זוויות השפה צריכות לנטות כלפי מעלה לכיוון האוזניים ולא להיפך (למרות שיש לא מעט אנשים שהגנטיקה העניקה להם את המבנה ההפוך).

בתקופת גיל המעבר וכאשר העור מזדקן עובי השפתיים הטבעי דועך, הצורה משתנה וזוויות הפה נוטות מטה, המרחק הטבעי בין האף לשפה גדל ומופיעים קמטוטים קטנים שאצל נשים הם בולטים יותר ואצל גברים קשה יותר להבחין בהם בזכות עור פנים יותר עבה וגם גילוח, שמחליק בשוטף את האזור. כמו כן השרטוט הטבעי הופך למטושטש, הלחות הטבעית נעלמת והשפה התחתונה קצת נסוגה אחורה (קיצוני יותר אחרי השתלות שיניים או מעבר לתותבות). לכן עיבוי שפתיים הוא טיפול מאוד מבוקש בקרב בנות 40-50 ולא רק צעירות.

שפתיים יפות

אם הרופא מקצועי, מיומן ומנוסה מאוד, הוא ידון איתך בדברים הבאים:

זוויות הפה – כפי שאמרנו, הן אמורות לנטות מעלה ולא מטה, על מנת שהפנים יוכלו לקבל מראה אופטימי וזוהר במקום נפול ועצוב. אלה שיש להם מבנה שפתיים עם זוויות נפולות יוכלו לתקן זאת על ידי אחת משיטות ההזרקה בלבד ואלה שהמבנה הזה נגרם להם כתוצאה מהזדקנות (היחלשות של סיבי האלסטין והקולגן שממצקים ומחליקים את העור) יצטרכו במקרים מסוימים גם לשלב הרמת לסתות קטנה או תיקוני קמטים באזור הלסת כדי לגרום לזוויות להתעגל מעלה בצורה נכונה.

קשת קופידון – הקימור הטבעי של השפתיים מזכיר את הקשת של קופידון ומכאן השם. הרבה אנשים רואים בקימור הזה את התיחום והשרטוט של השפתיים המושלמות וככל שהוא קיים בצורה בולטת יותר, הרי זה משובח. במקרים מסוימים אפשר להבליט את הקשת או להעמיק אותה ובמקרים אחרים גם לפסל אותה – כאשר המבנה הגנטי מעוגל וכולל קשת שקשה להבחין בה.

פילטרום – מתברר שכך קוראים לאזור הזה שבין הפה לאף, שמתרחב ככל שאנחנו מתבגרים ולצערנו קצת משבש את הסימטריה והאסתטיקה של הפנים. המטרה היא לעבות את השפתיים כך שהמרחק יתקצר, אך שהתוצאה תיראה טבעית ופרופורציונלית.

סימטריה – זוכרים את היחס הקלאסי והמודרני בין השפה העליונה לתחתונה? על זה בדיוק צריך לדון מולך הרופא ולמסור את ההמלצה שלו. הוא מוכרח לשקף לך גם (לאחר בדיקה) האם הציפיות שלך ריאליות ביחס לגודל הסופי בין שתי השפות, כדי שהדיבור ופעולות כמו אכילה ושתייה לא ייפגעו. מתברר שאחד האסונות הגדולים בעיבוי שפתיים הוא הגדלת יתר של שתי השפות באופן זהה, כך שהפה לא נפתח ונסגר בצורה תקינה. אמאל'ה!

אז למה דווקא טורקיה?

אני יכול להעיד אך ורק מהניסיון שלי, אבל הרושם המקצועי והתחושה שהרופאים והצוות הרפואי מעניקים הייתה טובה מאוד והרגשתי בטוח מהרגע הראשון ועד הבדיקות של לאחר טיפול. חקרתי ובדקתי לא מעט על הנושא של השתלות שיער באופן אישי לפני שפניתי לד"ר סרקן ולכן בשיחה איתו בדקתי אם הוא מתייחס לכל הסוגיות המקצועיות בתחום. לא הייתה לי כפי שאתם מבינים שום סיבה לפקפק בידע, בכישורים, במקצועיות והכי חשוב – ביושרה שלו כאדם. זו אחת הסיבות שהעדפתי "ללכת על בטוח" ולהגיע רחוק כדי להיות מטופל אצל מי שאני הכי סומך עליו.

מתלבט? צריך עזרה? דבר אליי.

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!