אילו מחלות מזכות ישראלים בפטור ממס הכנסה

אזרחים רבים יודעים שהם זכאים לקבלת הטבות מסוימות מצד המדינה בגלל מחלה שהתפרצה אצלם, אבל העניין הוא שחלקם לא מודעים לכך בכלל שהם מפספסים את אחת ההטבות המשתלמות ביותר – קבלת פטור ממס הכנסה. החלטנו להעלות את הנושא למודעות באמצעות סדרת מדריכים שסוקרת את הנושא. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות האם אתם חולים במחלה שצפויה לזכות אתכם בפטור.

 

עיוורון

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק שעוסק במחלות שמזכות בפטור ממס הכנסה מבלי לציין כמה מילים אודות העיוורון. מחלה זו מאפשרת למי שלוקה בה לקבל פטור ממס הכנסה מבלי לעבור בכלל וועדה רפואית. שכן, הצגה של תעודת עיוור בפני המוסד לביטוח לאומי מספיקה. המחלות הבאות שיוצגו בפניכם עשויות לאפשר ללוקים בהם לקבל את הפטור המיוחל, במידה והם קיבלו מעל ל – 90% נכות לאחר שנכחו בוועדה של המוסד לביטוח לאומי.

עיוורון 

המחלות הנוספות שצפויות לזכות בפטור

בירור מעמיק שערכנו בנושא העלה שיש רשימה ארוכה של מחלות שמזכות חולים ישראליים בקבלת הפטור המדובר. אם נציג בפניכם את הרשימה כולה, הדבר עשוי לארוך זמן מה. לכן, בחרנו להציג את המחלות הנפוצות ביותר:

  • טרשת נפוצה
  • סכרת עם סיבוכים
  • מחלת כליות
  • חירשות
  • מחלות ריאה
  • מחלות לב ועוד

אם אתם סובלים מאחת או יותר ממחלות אלה, כנראה שתוכלו לקבל פטור ממס הכנסה עקב מחלה.

המחלות הנוספות שצפויות לזכות בפטור

כך תוכלו לבדוק את הזכאות שלכם

אם הגעתם אל המדריך הנוכחי כדי לקבל מידע אודות המחלות שמזכות בפטור וטרם התייצבתם בוועדה של המוסד לביטוח לאומי, עליכם לפנות אל מומחים בתחום. מדובר בעורכי דין שעוסקים בתחום וחברות למיצוי זכויות. אלה יבדקו את המסמכים הרפואיים שלכם ויבחנו את כדאיות הגשת הבקשה. לאחר מכן, הם יוכלו להעריך בפניכם את הסיכויים לקבלת הפטור המיוחל.

 

רוצים לקבל ליווי מקצועי? כך תגיעו למומחים המומלצים ביותר בתחום

מי מכם שרוצים לקבל את הליווי המקצועי ביותר שיאפשר להם לקבל בסופו של דבר את המגיע להם על פי החוק, צריכים לערוך חיפוש ברחבי הרשת. שכן, כך ניתן לקרוא חוות דעת עדכניות ומהימנות אודות אנשי מקצוע וחברות מומלצות במיוחד. ההצעה שלנו היא לקרוא קודם כל פרטים אודות חברות שונות בפורומים שעוסקים בנושא.

לאחר מכן, יש לבחור בחברה מסוימת ולערוך חיפוש אודותיה בגוגל. כך מתאפשר בעצם להגיע אל לשונית הביקורות שמרכזת חוות דעת רבות שנכתבו על ידי לקוחות קודמים של החברה. שם תוכלו גם לראות את הדירוג שניתן לכל חברה מ – 1 עד 5, כך שתצטרכו רק לבחור את זו שקיבלה את הציון הגבוה ביותר ולפנות אליה.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים אילו מחלות צפויות לזכות אתכם בקבלת פטור ממס הכנסה, כך שנותר לכם רק לבדוק את הזכאות ולהתחיל בהליך.

אילו מחלות מזכות ישראלים בפטור ממס הכנסה

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!