אתה אחרי השתלת שיער ולא בטוח באיזה חומרים מומלץ להשתמש? אלו הם 5 המוצרים שכדאי להכיר

ניתוח השתלת שיער הוא פרוצדורה מהפכנית שיכולה לשדרג באופן משמעותי את המראה שלך, ואיתו את הביטחון העצמי. לאחר ההשתלה, השיער המושתל יצמח ויתחזק תוך זמן מה. אולם כעת, יש צורך בבחירת החומרים הנכונים לשימוש על מנת לסייע בהזנתו. על מנת למנוע חשש ובלבול ריכזנו עבורך עצות ומוצרים מומלצים, שיביאו לתוצאות מרהיבות.

 

  • שמפו לשיער

הצעד הבסיסי ביותר שתוכלו לעשות לאחר השתלת השיער הוא לשמור על היגיינת וניקיון הקרקפת. מומלץ לבצע מדי כמה ימים חפיפה עדינה בשמפו. בעת החפיפה, יש לשים דגש על שימוש בשמפו המתאים לסוג העור שלך, כזה שאינו יוביל ליובש או רגישות יתר, ולשטוף היטב עם מים פושרים. מה שישמור על הקרקפת והשיער במצבם הטבעי ויעזור למנוע גירויים ותסמינים נוספים.

שמפו לשיער

  • שמן מרוקאי

שמן מרוקאי איכותי מופק מפרי עץ הארגן אשר נפוץ במרוקו. בשל תכונותיו העשירות, הוא משמש כתוספת טבעית ויעילה לטיפוח השיער לאחר השתלת שיער. תהליך ההשתלה יכול להשאיר את הקרקפת יבשה. מוצרי מרוקןאויל, יכולים להציע לחות נוספת ולסייע בשיקום השיער באופן יעיל ומהיר. השימוש בשמן מרוקאי כחלק מתוכנית הטיפוח בתקופת ההתאוששות עשוי לשפר את מראה וברק השיער.

 

  • ויטמינים מקבוצת B

תזונה נכונה היא הבסיס לבניית השיער, ולכן חשוב להקפיד על מקורות מזון מאוזנים ומזינים. אך לעיתים תזונה בלבד אינה מספקת ונצטרך לחזק את הגוף עם ויטמינים ותוספים. לויטמינים מקבוצת B, כמו B7 ו-B12 יש תפקיד חשוב במבנה, באיכות ובצמיחה בריאה של קווצות שיער. מסיבה זו רופאים ממליצים לצרוך ויטמינים מסוג B, כמו בננה, אבוקדו, אורז מלא ואגוזים, לאחר השתלת שיער.

 

  • אבץ

גם צריכת אבץ חשובה מאוד לאחר השתלת שיער. אבץ ממלא תפקיד חשוב בתיקון רקמות, ייצור קולגן, שגשוג תאים, איזון הורמונאלי, ספיגת ויטמינים וסינתזת חלבון. מחסור באבץ עלול להוביל לדילול שיער ואובדן שיער חמור. ניתן למצוא אבץ בגרגירי חומוס, דגנים מלאים, תרד, וביצים.

 

  • פרופסיה (פינסטריד)

הצורך בנטילת תרופות לאחר השתלת שיער יכול להשתנות בהתאם לנסיבות ולמטרות של כל אדם. לאחר השתלת שיער, אחת התרופות המומלצות היא פרופסיה (פינסטריד), אשר שמה הולך לפניה בתחום נשירת השיער.

על ידי פגיעה בתהליך ייצור הורמון ה-DHT אצל אדם המתמודד עם נשירת שיער עודפת, התרופה תורמת להגברת הצמיחה של שיער חדש ולהאטה של תהליכי התקרחות. חשוב לציין כי שימוש בתרופות אחרי השתלת שיער צריך להתבצע בהתאם להמלצת רופא או מומחה בתחום.

 

לסיום

אם כבר עברת את ההליך המורכב של השתלת השיער בוודאי תרצה לשמור על תוצאותיו. לכן, חשוב מאוד להקפיד על טיפוח הקרקפת והשיער בצורה נכונה ומקצועית, על ידי שימוש בתכשירים איכותיים, כמו שמן מרוקאי, כך שתוכל ליהנות מתוצאות נפלאות ומהשיער הבריא והחזק שאתה מקווה להשיג.

השתלת שיער

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!

טורקיה או ישראל? כך תבחרו השתלת שיער

נשירת שיער היא בעיה שכיחה שמשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים, כולל גנטיקה, גיל, שינויים הורמונליים ומצבים רפואיים. בעוד שקיימים

איך ללמוד לעשות טיפולי שעווה

את עוסקת בתחום הקוסמטיקה מזה כמה שנים? עד היום השירות היחיד שהצעת ללקוחות שלך היה לקים, לק-ג'ל וכדומה אך את רוצה להציע עוד טיפולים במכון