האם עדיף לסדר את הזקן עם מכונה או סכין?

עבור גברים רבים, אחת השאלות הכי חשובות בסידור הזקן היא האם לבצע אותו בעזרת מכונת גילוח או שאולי עדיף דווקא לעשות שימוש בסכין. לכל אחד מהכלים הללו יש את היתרון שלו, ואנחנו כאן כדי להסביר לכם איזה מהם עדיף. עם זאת, חשוב להבין שלא תקבלו פה תשובה חד משמעית, ולשאלה הזו יכולות להיות תשובות שונות. כאן ננסה רק לעזור לכם לענות עליה.

 

מכונה מול סכין

גם בתור אנשי מקצוע שמתמחים בתספורת של גברים, ההתלבטות האם עדיף ללכת על מכונה או סכין קיימת https://www.jokerb.co.il. היתרון המרכזי שיש למכונה הוא שאנחנו יכולים להשתמש בה בצורה בטוחה לפי לפחד שנפצע את עצמנו. בנוסף, עבור שומרי מסורת השימוש במכונה מותר לעומת סכין שאסורה בשימוש.

מנגד, רמת הדיוק שאליה ניתן להגיע בעזרת סכין היא גבוהה יותר, ואין ספק שאם יודעים להשתמש בסכין מגיעים לרמה הרבה יותר טובה. עם זאת, שימוש לא מדויק בסכין עלול להוביל לפציעה.

 

סידור עצמי

השאלה האם עדיף סכין או מכונה עולה ביתר שאת כאשר אנחנו מבצעים את סידור הזקן בצורה עצמאית. מספיק טעות קטנה כדי לגרום לעצמנו חתך לא נעים, אך כמובן, שימוש במכונה יכול להוביל לתוצאה פחות יפה. בדיוק בשביל זה כדאי לחשוב על האופציה של סידור זקן מקצועי יותר, שבו הסיכון הזה פשוט לא קיים.

תספורת מקצועית

תספורת מקצועית

לא משנה על איזו אופציה אתם הולכים, אין ספק שאת התוצאה הטובה ביותר ניתן לקבל רק אם מבצעים את התספורת במקום מקצועי. גם אם אתם רגילים לסדר לעצמכם את הזקן, ברגע שתלכו לתספורת מקצועית תבינו שלרמה הזו אם לא יכולים להגיע בכוחות עצמכם.

בתספורת כזו נעשה שימוש בכלים המתקדמים ביותר, ויחד עם הידיים של הספר המקצועי ניתן להגיע לרמת דיוק מתקדמת. בנוסף, ברגע שהתספורת מבוצעת בידיים מקצועיות אתם יכולים להיות בטוחים שלא תיפצעו מהסכין בשל תנועה לא נכונה.

 

העדפה אישית

כמובן שכמו בכל דבר שנוגע למראה שלכם, ההעדפה האישית שלכם היא הדבר הכי חשוב. אם מסיבה כלשהי שלא דברנו עליה אתם יותר אוהבים לעשות שימוש בסכין או במכונה, לכו על הכלי שמועדף עליכם. התוצאה ששני הדברים הללו מעניקים לכם איננה שונה בצורה מהותית, כך שבהחלט יש מקום ללכת על מה שנראה הכי טוב בעיניים שלכם.

לסיכום

השאלה האם עדיף לסדר את הזקן עם מכונה או עם סכין היא שאלה חשובה, והתשובה אליה איננה חד משמעית. אין ספק שבעזרת סכין נוכל להגיע לתוצאות טובות יותר, בין אם מדובר על רמת דיוק ובין אם מדובר על הגילוח עצמו. מנגד, אם אתם לא יודעים כיצד להשתמש סכין כדאי להימנע מכך כיום שהסכין עלולה לפצוע אתכם, ואז פשוט תיקחו מכונת גילוח שיכולה גם היא לעשות את העבודה.

מכונת תספורת

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!

אילו תכשירים טובים לשיער מתולתל

השיער הוא אחד האלמנטים שמשפיעים במידה הרבה ביותר על המראה החיצוני. שמירה על טיפוחו תגרום לכל אישה ואיש להיראות זוהרים ומלאי חיים. אם יש לכם

מה היא הדמיית שיער?

אחת התופעות שהפכה ליותר ויותר נפוצות בשנים האחרונות, היא תופעת השיער הדליל. התופעה נוכחת בעיקר אצל גברים, ובאה לידי ביטוי עם הופעת חלקים דלילים או