האם עדיף לעשות שיקום שיער או השתלת שיער?

אם אתם מתעניינים בתחום השיער השיקומי, רוב הסיכויים ששמעתם על המונחים השתלת שיער, שיקום שיער ואפילו פלאגים לשיער – עם זאת, לא תמיד ברור מה ההבדלים ביניהן ומה כדאי לעשות במצב בו אתם נמצאים. אכן, כל העיסוק בתחום זה עשוי להיות די מבלבל עבור רוב האנשים אשר מחפשים אפשרויות טיפול לשיקום השיער שלהם. לכן, אנחנו כאן כדי להסביר לכם על הסוגים השונים של הטיפולים ומה מומלץ לכם לעשות כדי לקבל את השיער שתמיד רציתם.

 

קצת על שיקום שיער והשתלת שיער

אם אתם שוקלים השתלת שיער או שיקום שיער – אתם לא לבד. על פי מחקרים רבים, כ-85% מהגברים ו-40% מהנשים מושפעים סובלים מנשירת שיער. במסגרת כך, אנשים רבים מרגישים שביטחונם העצמי נפגע כתוצאה מדילול משמעותי בשיער ותחילת ההתקרחות. לכן, אנחנו כאן כדי להסביר לכם על ההבדלים בין שתי השיטות כדי שתוכלו לבחור את השיטה אשר מתאימה לכם.

 

הכל על השתלת שיער

תהליך השתלת השיער הוא לרוב תהליך כירורגי אשר כולל מספר שלבים. בשלב הראשון מבצעים ייעוץ אינדיבידואלי עבור כל פציינט. לרוב הייעוץ ייעשה כבר על ידי הגורם אשר צפוי לבצע את ההשתלה עבורכם כך שהוא יכיר את מבנה השיער שלכם ומה נדרש לעשות איתו. לאחר מכן, מכינים את הקרקפת, לרוב על ידי גילוחה.

לאחר שלבים אלו מתבצע הניתוח במסגרתו מרדימים את המטופל הרדמה מקומית כדי שלא ירגיש כאב במהלך הוצאת זקיקי השיער. לאחר מכן, מעבירים את הזקיקים הרצויים למקומות בהם מעוניינים שיגדל שיער. הפרוצדורה נמשכת זמן מה וההחלמה ממנה אינה כואבת במיוחד, אך ניכרת ויזואלית למשך מספר ימים עד שבועות.

 

הכל על שיקום שיער

במסגרת תהליך שיקום השיער לרוב משתמשים במספר גישות. יש רופאים אשר בוחרים להתחיל בטיפולי שיקום שיער תוך היעזרות בתרופות שונות, יש כאלו המשתמשים בשיטת הטסיות ועוד. הטיפול המבוקש ביותר הוא טיפול בטסיות. מדובר בטיפול להאצת צמיחת שיער ועצירת התקרחות למי שחווה נשירת שיער משמעותית.

במסגרת הטיפול למעשה מבצעים השתלה אשר מתבצעת בשילוב טיפולי הטסיות – אשר הפכו להיות טיפולים מובילים ברחבי העולם, וניתן למצוא מגוון רחב של אנשים אשר מפרסמים הצלחות משמעותיות שלהם בעקבות הטיפולים הללו. היתרון בהם, במיוחד, הם שהם ידועים כבחירה אפקטיבית ובטוחה.

 

סיכונים ותופעות לוואי של השיטות

בהשתלת לוואי לרוב אין תופעות לוואי. עם זאת, מחיפוש מהיר, ניתן למצוא תופעות הקשורות להליך הכירורגי עצמו כמו בצקות, שטפי דם, דלקות בזקיק השיער, גרד ושיהוקים.

לרוב, טיפול בטסיות, כאשר מבוצע על ידי אנשי מקצוע, אינו כולל שום תופעות לוואי. למעשה, מדובר בטיפול אשר יובא מתחום האורתופדיה ופשוט מיישמים אותו בתחום האסתטיקה לאחר שהובן כי מדובר בטיפול בטוח ויעיל.

 

לסיכום

טיפולי שיער הם טובים ובטוחים ויכולים לשפר לכם את הדימוי העצמי עם מינימום תופעות לוואי. אנחנו ממליצים לקרוא על הטיפולים המותאמים לכם, תוך שקלול הקריטריונים שהופיעו בכתבה לצורך בחירה נכונה.

 

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!

המסכה של סונוביה

יש הרבה דברים חשובים בחיים כמו הזוגיות שלנו, הקריירה שלנו, הילדים שלנו, אורח החיים שלנו ורמת החיים שלנו. אך כל הדברים הללו מתגמדים אל מול

ניתוח מתיחת בטן – יתרונות וחסרונות

הבטן שלכם היא אחד האיברים שעוברים הכי הרבה שינויים לאורך החיים: היא נמתחת, היא הופכת למלאה יותר בעקבות עלייה במשקל, היא מתכווצת בעקבות הורדה במשקל,

מה עדיף עדשות מגע או משקפי ראייה

ישנם רבים המעדיפים משקפיים, ישנם אנשים שלא יכולים לראות את עצמם איתם. ובכן, כשיש בעיות ראייה בין אם הן בעיות גיל, רפואיות, תורשתיות עולה שאלה