כיצד אפשר לעשות שיווק דיגיטלי לשמנים אתריים?

מומחה מתחום הפרסום אמר פעם שאפשר לערוך שיווק לכל דבר באשר הוא אם רק יש ידע מעמיק וניסיון רב בתחום. אנו מוכרחים לומר שהוא כנראה אמר את המשפט הזה עוד לפני שהמציאו את השמנים האתריים. שכן, יש מי שסוברים שמדובר בפריט שעשוי להיות מעט מורכב לשווק אותו באופן דיגיטלי. בגלל שיש מי שטוענים שקיימת מורכות בתחום, החלטנו לבדוק את העניין בעצמנו ולראות איך אפשר לעשות שיווק דיגיטלי לשמנים אתריים.

 

תכירו את השיווק הדיגיטלי

רגע לפני שנעמיק בכל הנוגע לדרך השיווקית של שמנים אתריים, כדאי שתדעו בכלל מה זה שיווק דיגיטלי. אז מדובר בעצם במונח מאוד רחב שנוגע לכל העולם השיווקי ברחבי הרשת. כלומר, הליך הפרסום המדובר יכול לבוא לידי ביטוי בפלטפורמות שונות, למשל:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • מייל
  • אינסטגרם ועוד

כך שבעצם מדובר בכל מאמץ שיווקי שמתרחש בתוך הרשת האינטרנטית.

 

המדריך המלא מא' ועד ת'

במצבים שבהם אנו מוצאים את עצמנו מתקשים למצוא רעיון לשיווק של מוצר, אנו פונים אל חכמת ההמונים. שכן, יש לנו את האפשרות לא לשבור את הראש, אלא לתת לאלפי אנשים אחרים את התענוג לבצע את ההליך בעצמם – אז למה שלא נסתייע בהם בעצם? לכן, פנינו אל גולשים ברחבי הרשת וביקשנו מהם לשמוע איך אפשר לעשות שיווק של שמנים אתריים באמצעות שיווק דיגיטלי. קיבלנו מעל ל – 30 רעיונות טובים מאוד והרעיון הנבחר קיבל פרס שניתן בשיתוף A-WEB שיווק דיגיטלי שהעניקה חסות לתחרות.

 

הרעיון הנבחר של דייב – איך אפשר לעשות שיווק דיגיטלי לשמנים אתריים?

שימו לב לרעיון הגאוני של דייב. הוא חשב באופן מעמיק מי הוא קהל היעד של השמנים האתריים והגיע למסקנה שיש כמה קהלים. למשל: נשים בהריון, אנשים שמשתמשים בחומרים טבעיים להרחקת יתושים, מטפלים אלטרנטיביים ועוד. הוא בחר בקהל יעד שבוחר להשתמש בשמן ציטרונלה כנגד יתושים והציע רעיון לקמפיין פרסומי שיעלה בפייסבוק. מדובר ברעיון שהביא בסופו של דבר לרכישה מסיבית של שמן מסוג זה. כך שהתברר לנו שככה עושים שיווק דיגיטלי.

 

רגע, מה? לא הבנו – איך עושים שיווק דיגיטלי לשמנים אתריים?

אם לא הבנתם מבין השורות  את המסקנה שאליה הגענו, נציין בפניכם כי מדובר בהליך די ברור. כדי שניתן יהיה לבצע שיווק דיגיטלי של שמנים אתריים (או כל דבר מסובך אחר) צריך לעבור את השלבים הבאים:

  1. להכיר את פלטפורמות הפרסום
  2. להכיר את קהל היעד
  3. לבחור את הפלטפורמה הטובה ביותר
  4. לחשוב על רעיון גאוני (או לפנות לקופירייטר) ולהעלות קמפיין בנושא

 

לסיום

המדריך הגאוני הזה עומד להסתיים וזו ההזדמנות שלנו לאחל לכם קוראים יקרים שתמצאו את הדרך שלכם לעשות שיווק דיגיטלי באמצעות השלבים שצוינו לעיל. מקווים שתוציאו פרויקט פרסומי מעניין ויוצא דופן שיגרום לנו לדעת שלמדתם פה משהו.

שמנים

 

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!