מסתכלים לך בלבן של השיניים – 3 טיפולי שיניים לאסתטיקה

יש האומרים שהחיוך שלך הוא כרטיס הביקור שלך, אך בין אם אתם מאותם אנשים שישר מסתכלים על מצב השיניים של בן השיחה שלכם ובין אם לאו, כל אחד מאתנו היה רוצה שיניים ישרות ולבנות כי למען האמת, מעבר למצב הבריאותי – שיניים אסתטיות ויפות לא יכולות להזיק. הנה 3 טיפולי שיניים שיהפכו כל חיוך ללבן, יפה ורחב יותר.

 

  1. הלבנת שיניים

כשמדברים על טיפולי אסתטיקה לשיניים חייבים להתייחס קודם כל ולפני הכל, לטיפול הכי נפוץ בעולם בז'אנר – הלבנת שיניים.

הדרכים לחיוך הצחור רבות הן, ועל כן אחרי שקיבלתם את ההחלטה הלבנה, עליכם לחפש כמה שיותר מידע על ההליכים השונים – ישנם מגזינים מלאים במידע כגון – אסתטיקו, בו תוכלו לשמוע המלצות מכאלה שכבר צעדו בדרך הזו, לקרוא על מגוון הטיפולים העשיר ולקבל את ההחלטה שהכי תתאים לכם.

 

למה זה בכלל קורה והאם זה באמת עובד

שיניים יכולות להחליף צבע ממספר סיבות, המרכזיות שבהן הן מחלות חניכיים, מאכלים ומשקאות אשר משפיעות על צבע השיניים, עישון סיגריות, תרופות שונות וחוסר בהיגיינה נכונה לאורך שנים.

תהליכי הלבנת השיניים עברו בשנים האחרונות שינויים של ממש, טכנולוגיות חדשות נכנסו לשוק וחוללו מהפכה בקלות בה ניתן להביא לתוצאות מעולות, ישנם טיפולים ביתיים, משחות שונות, טיפולים עם מכשירים מתקדמים, טיפולי לייזר ועוד.

 

  1. יישור שיניים

כשחושבים על טיפול ליישור שיניים התמונה הראשונה שעולה לראש, היא של ילד מתבגר בגילאי העשרה שלראשו רסן עצום ומתכות שהיו מפתיעות גם את המנוסה שבגלאי המתכות, אך למען האמת – לא כך הדבר, לפחות לא בשנים האחרונות.

ההבנה שגם במהלך הטיפול עצמו אנחנו רוצים לשמור על אסתטיקה מסוימות ולהידמות במידת האפשר לשאר בני האדם, הביאה לכך שכיום קיימים טיפולים דיסקרטיים יותר, כאלה שהשימוש בהם הוא רק בלילה, כאלה בעלי צבע וגודל קטנים יותר, שקופים יותר, אך בעיקר ומעל הכל – יעילים ומהירים יותר, ומתאימים לכל אחד, וכל אחד שאין לו שיניים ישרות היה רוצה בהן, בכל גיל.

 

  1. ציפוי חרסינה

הסלב של טיפולי אסתטיקה בשיניים הוא ללא ספק ציפוי החרסינה. טיפול זה נועד לכל מי שרוצה לחייך כמו בפרסומת למשחת שיניים חדשה – הוא נותן מענה בהלבנת השיניים עד נצנוץ, וכן ניתן לעצב בעזרתו שן שבורה או סתם אחת שהצורה שלה לא באה לכם טוב, חרסינה כמה אמרנו?

בשונה מהלבנת שיניים מסורתית שבה מבהירים את צבע השן בעזרת חומרים שונים, בהליך של ציפוי חרסינה מסירים למעשה שכבה דקה מאמייל השן, ובמקומה מצפים את השן בשכבת חרסינה לבנה ומיישרים במידת בצורך.

 

לסיכום – העיקר להמשיך לחייך

שיניים צהובות, עקומות או שבורות יכולות לגרום לכל אחד למבוכה, וכשזה מגיע למראה שלנו – בטח ובטח שמדובר בחיוך שלנו – עלינו להסיר כל דבר שיגרום לנו מבוכה בנושא.

אם אתה או את מרגישים שבא לכם לשנות את מראה השיניים שלכם, אם אתם מרגישים שזה מפריע לכם באמת, עליכם לדעת – הדרכים לשיפור אסתטי משמעותי במראה השיניים שלכם קל ומהיר יותר משנדמה עליכם, אל תתפשרו על עצמכם ובכל מקרה – אל תפסיקו לחייך.

שיניים קדמיות

 

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!

איך בוחרים רופא שיניים טוב?

שיניים בריאות הן דבר שאין להקל בו ראש. בעיית שיניים משפיעה בין היתר על ההנאה שלנו ממזון, על מראה הפנים שלנו ועשויה אף להוביל לכאבים