נפגעתם בהשתלת שיער? תבדקו האם מגיע לכם פטור ממס הכנסה

השתלת שיער היא הליך כירורגי אלקטיבי, אולם גם בהליך כזה, הדברים עלולים להשתבש ולגרום להשפעה ולפציעות אפשריות. ישנן מספר השלכות שעשויות להשפיע על אחוזי הנכות של הנפגע בהשתלת שיער, ואולי אף להביא לכדי פטור ממס הכנסה. איך בודקים זאת?

 

השתלת שיער

ההליך השלם של השתלת שיער אורך חודשים, עד שמגיעים לשלב בו הזקיקים שהושתלו מתחילים להצמיח שיער. עם זאת, עיקר ההליך, החלק הכירורגי, מתבצע במהלך מספר שעות, שבהן מסירים רצועת עור או זקיקי שיער בודדים, ומשתילים אותם באזור המקריח.

כאבים שמתלווים לתהליך חולפים בדרך כלל מספר ימים לאחר ההליך, ואם יש נפיחות או אדמומיות באזורים המנותחים, הן אמורות לחלוף מאליהן במהלך השבועות הראשונים של ההחלמה. למרות שרוב גדול של הליכי השתלת השיער מסתיימים בתוצאות סופיות משביעות רצון, ישנם מקרים של רשלנות שמשאירים את המטופלים פגועים ברמה שעשויה להביא עד לכדי קבלת פטור ממס הכנסה.

השתלת שיער

פציעה והצטלקות

סוג ראשון של פגיעה פיזית שיכול להתרחש במהלך הליך כירורגי של השתלת שיער הוא פציעה וצלקות באזורים המנותחים בקרקפת. פציעה כזו עלולה לגרום לפגיעה בכלי דם או בעצבים שמצויים בקרקפת ועלולה לגרום לכאב ולדימום, לנזק תחושתי בלתי הפיך או לנזק בעקבות זיהום באזור ממנו מסירים את זקיקי השיער או במקום בו הם מושתלים. גם הצטלקות של האזורים המנותחים עלולה להיווצר במהלך ההליך.

 

פגיעה נוירולוגית

גם פגיעות נוירולוגיות הן סיכון אפשרי בהליך כירורגי של השתלת שיער. ראשית, משום שתהליך הסרת זקיקי השיער ותהליך ההשתלה מתבצעים תחת הרדמה מקומית וטשטוש. רשלנות במתן החומרים או בפרוטוקול של בדיקות לקראת ההרדמה או הטשטוש, עלולה לגרום לנזק נוירולוגי וגם לפגיעה פיזית בכלי דם או בעצבים בקרקפת, במהלך ההשתלה.

 

מצוקה פסיכולוגית

יש סוגים שונים של מצוקות פסיכולוגיות שעלולות להשפיע על תהליך השתלת השיער, בעיקר משום שמדובר על ניתוח אסתטי אלקטיבי, שמטרתו לשפר את מראה השיער של המטופל. לעתים, המטופלים סובלים מחרדה לפני, במהלך או לאחר ההליך, שעלולה לגרום לנזק נפשי וכן לדיכאון. אלה  עלולים להיגרם כאשר תוצאות ההליך אינן מתממשות כמתוכנן.

 

אנשי מקצוע בפינה שלכם

אלה הן סוגי הפגיעות המרכזיות שמתרחשות במהלך ולאחר הליך השתלת שיער. חלק מהפגיעות הן בעלות השפעה משמעותית או קבועה שעשויה להביא לקביעת אחוזי נכות. כדי לבדוק את הזכאות שלכם לקבל פטור מתשלום מס הכנסה ולמקסם את הסיכוי לקבל אותו, כדאי מאוד לפנות לעורך דין מומחה בנושא, שיוכל ללוות ולייעץ לכם כיצד לנהוג בתקשורת מול מוסדות המדינה.

 

לסיכום

גם הליך כמו השתלת שיער, שנחשב נפוץ ובטוח, עלול לגרום לפגיעות שונות בגוף ובנפש, וככל שאלה משפיעות לטווח ארוך או גורמות לנזקים בלתי הפיכים, ייתכן שניתן לקבל עבורן פטור מתשלום מס הכנסה.

השתלת שיער

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!