השתלות חניכיים: סקירה של ההליך והיתרונות

אובדן שיניים יכול להיות בעל השפעה משמעותית הן על בריאות הפה והן על הביטחון העצמי שלנו. למרבה המזל, התקדמות בטכניקות השיניים הביאה לפתרון המכונה השתלת חניכיים. הליך חדשני זה מציע פתרון ארוך טווח ובעל מראה טבעי להחלפת שיניים חסרות. במאמר זה נספק סקירה של השתלות חניכיים, כולל ההליך עצמו והיתרונות הרבים שהוא מציע למטופלים.

 

הבנת השתלות חניכיים

שתלי חניכיים, הידועים גם כשתלים דנטליים או שתלי שיניים, הם שורשי שיניים מלאכותיים העשויים מחומרים תואמים ביו. הם ממוקמים בניתוח לתוך עצם הלסת כדי לתמוך בשן חלופית או בתותבת דנטלית, כגון גשר או תותבת. בניגוד לאפשרויות מסורתיות כמו תותבות נשלפות, שתלי חניכיים מספקים פתרון קבוע ויציב.

 

הליך השתלת חניכיים

במהלך הליך השתלת חניכיים, מומחיותו של רופא שיניים, או של מומחה חניכיים, היא קריטית. למומחים אלו יש את הכישורים והידע הדרושים כדי להעריך את בריאות הפה שלך, לבצע את המיקום הניתוחי של השתל, ולהבטיח אינטגרציה מוצלחת עם רקמת החניכיים והעצם שמסביב. עבודה עם מומחה חניכיים מבטיחה שכל התהליך יתבצע בדייקנות ובזהירות, וכתוצאה מכך תוצאות מיטביות עבור מטופלים המחפשים השתלת חניכיים.

הליך השתלת חניכיים כולל בדרך כלל מספר שלבים ודורש מומחיות של רופא שיניים מיומן. להלן סקירה כללית של התהליך:

 

ייעוץ ראשוני

במהלך הייעוץ הראשוני תיערך בדיקה מקיפה של בריאות הפה שלך. ניתן לקחת צילומי רנטגן וסריקות כדי להעריך את מצב עצם הלסת והרקמות שמסביב. תיווצר תכנית טיפול המותאמת לצרכים הספציפיים שלך.

 

מיקום שתל

בפגישה לאחר מכן, שתל החניכיים יונח בניתוח לתוך עצם הלסת. תהליך זה מבוצע בדרך כלל בהרדמה מקומית כדי להבטיח את הנוחות שלך במהלך ההליך. השתל מוחדר לעצם ומשאיר אותו להשתלב ברקמה שמסביב, תהליך המכונה אוסאואינטגרציה. זה יכול לקחת כמה חודשים, ובמהלכם עשויה להינתן החלפת שן זמנית.

 

מיקום הקישור וחיבור הכתר

לאחר ששתל החניכיים השתלב בהצלחה עם העצם, מחברים תמיכה לשתל. ה-Abutment משמש כמחבר בין השתל לשן החלופית. לאחר הנחת הקישור, מחברים כתר, גשר או תותבת בהתאמה אישית להשלמת השיקום. השן החלופית נועדה להתאים לשיניים הטבעיות שלך הן במראה והן בתפקוד.

 

יתרונות השתלת חניכיים

שתלי חניכיים מציעים יתרונות רבים שהופכים אותם לבחירה מועדפת להחלפת שיניים. חלק מהיתרונות המרכזיים כוללים:

 

אסתטיקה משופרת

שתלי חניכיים מספקים תוצאה בעלת מראה טבעי ואסתטי. השן החלופית מותאמת אישית לצבע, לצורה ולגודל של השיניים הקיימות שלך, מה שמבטיח שילוב חלק עם החיוך שלך.

 

תפקוד אוראלי משופר

שתלי חניכיים משחזרים את הפונקציונליות המלאה של השיניים שלך, ומאפשרים לך לנשוך, ללעוס ולדבר בביטחון. שלא כמו תותבות נשלפות, שתלי חניכיים מעוגנים היטב בעצם הלסת, מספקים יציבות ומונעים החלקה.

 

שימור מבנה הלסת ועצם הפנים

כאשר שן אובדת, עצם הלסת הבסיסית עלולה להידרדר עם הזמן. שתלי חניכיים ממריצים את צמיחת העצם ומונעים איבוד עצם נוסף, משמרים את המבנה ושלמות עצם הלסת. זה, בתורו, עוזר לשמור על מראה פנים צעיר.

 

אורך חיים ועמידות

עם טיפול ותחזוקה נאותים, שתלי חניכיים יכולים להחזיק מעמד לכל החיים. הם נועדו להיות פתרון קבוע, ולבטל את הצורך בהחלפות או התאמות תכופות.

 

סיכום

  • שתלי חניכיים מציעים פתרון אמין ועמיד להחלפת שיניים חסרות. ההליך, המבוצע על ידי רופא שיניים, כולל הנחת שתל ביו תואם לתוך עצם הלסת, ולאחר מכן הצמדת שן חלופית בהתאמה אישית.
  • היתרונות של שתלי חניכיים כוללים שיפור באסתטיקה, שיפור תפקוד הפה, שימור עצם הלסת ומבנה הפנים ועמידות לטווח ארוך.
  • על ידי בחירה בהשתלת חניכיים, המטופלים יכולים להחזיר את החיוך הטבעי שלהם וליהנות מהיתרונות הרבים הנלווים לפתרון שיניים חדשני זה.

מומחה חניכיים

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!

השתלת שיניים על ידי כתר זירקוניה

כתר זירקוניה הוא כתר מיוחד לשיניים. בהשוואה לכתרים מחומרים אחרים, כתר זירקוניה הוא עמיד בצורה יוצאת דופן, אסתטי ואפילו זול יותר מכתרים איכותיים אחרים. אם

אילו תסמונות גנטיות קיימות בישראל?

תסמונת גנטית נגרמת כתוצאה משינוי בחומר התורשתי, או כתוצאה מפגמים גנטיים, אשר ההורים נושאים בחומר התורשתי שלהם. מחלות אלה נפוצות בקבוצות שונות של אוכלוסייה, פעמים