מה ההבדל בין השתלת שיער לשיקום שיער?

שיקום שיער הוא תהליך שמתאים למי שמתחיל לאבד שיער או לחוות דלילות בשיער. שיקום שיער נחשב כיום לטיפול רפואי, אמין ומבוסס מחקרים שנקרא PRP, אשר מעודד צמיחת שיער בעזרת הזרקת דם עשיר בטסיות אל הקרקפת.

השתלת שיער היא תהליך שבו מושתלים זקיקי שיער על הקרקפת של המושתל, שכבר סובל מהקרחה של ממש. גברים ונשים שעברו טיפול של השתלת שיער, יכולים לשלב תהליך שיקום שיער לאחר שלב ההשתלה, על מנת לזרז, לעודד ולקדם את צמיחת השיער לאחר ההשתלה. אז איך תדעו במה לבחור? הנה התשובה

 

קרחת היא כבר לא גזירת גורל

קרחת לא קורית ביום אחד ואלה מבנינו שרגישים למראה השיער, שמים לב בדרך כלל כבר כשהשיער מתחיל לנשור בזמן סירוק, הברשה או חפיפה וכשהשיער הופך דליל. בשלב הזה, כדאי להתחיל בטיפול שיקומי לשיער. כאשר מדובר על קרחת של ממש, בקדמת הפדחת או באזור "הכיפה", ככל הנראה יתאים יותר טיפול השתלת שיער של ממש.

מה ההבדל בין השתלת שיער לשיקום שיער?

אם יש מה לשקם, נשקם

בתהליך השתלת שיער, מעבירים זקיקי שיער פעילים מאזורים נסתרים של הקרקפת, כמו הצדדים או החלק האחורי, אל האזור שבו מבקשים להשתיל שיער. במידה שיש עדיין שיער בזקיקים באיזור הבעייתי, מומלץ לגשת לרופאי עור שמתמחים בשיער ולנסות תהליך שיקומי. שיקום השיער המקצועי והמודרני הוא בדרך כלל בשיטה בה מזריקים אל הקרקפת דם של המושתל שעבר מניפולציה כדי שיהיה עשיר בטסיות דם. למידע נוסף על שיקום שיער לחצו כאן.

 

ייעוץ מקצועי חייב להיות השלב הראשון

כדי לדעת איזה מהטיפולים מתאים למצב השיער שלך, כדאי לפנות לרופא עור מומחה שיוכל לאבחן את מצב הקרקפת ואת שלב ההתקרחות והסיבות לה ויוכל להמליץ לך לאיזה מהתהליכים יש סיכוי טוב יותר לסייע לך להחזיר את קו השיער לכיוון המצח. ישנם גם כאלה שבגלל סוג הזקיקים, העדר זיקים פעילים, סוג השיער או מצבו, לא יכולים לעבור בהצלחה טיפול השתלת שיער וגם הם יוכלו ללמוד זאת עוד בשלב הייעוץ הראשוני.

מה ההבדל בין השתלת שיער לשיקום שיער?

הרפואה לטובת השיער שלך

העובדה שכל תהליכי הטיפול בהקרחה, כיום, הם טיפולים רפואיים, שנחקרו ונבדקו, היא שינוי עצום לעומת תקופות ארוכות בהיסטוריה בהם ביקשו מאנשים למרוח על הקרקפת תכשירים טבעיים וכימיקליים שונים, שאמורים לגרום להצמחת שיער פלאית. היום אתם בוחרים לעבור טיפול רפואי, שמבוצע במרפאה מורשית על ידי רופא עור או רופא פלסטיקאי מומחה. התוצאות, כאמור, בהתאם.

 

השתלה או שיקום או גם וגם?

יועץ מומחה יידע, כאמור, לכוון אתכם לטובת הטיפול המתאים לכם וזה שיוכל לעזור לכם ביותר, אבל גם מי שבוחר לעבור השתלת שיער מוזמן להגיע, לאחר תקופת החלמה, אל מרפאת שיקום שיער כדי לבצע טיפול שיקומי שיעזור לשיער הצומח מהזקיקים המושתלים, להמשיך לצמוח, בריא ויפה.

מה ההבדל בין השתלת שיער לשיקום שיער?

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!

כמה עולה השתלת שיער בטורקיה

אז ככה, בטורקיה יש המון המון מכונים שעושים השתלות שיער. זה מתחיל במחיר של החל מ5000 שקלים ואין לי מושג לאיזה מחיר זה מגיע. אני

השתלת שיער – מחיר

טווח מחירי השתלות השיער בארץ – השתלת שיער בארץ נעה בטווח מחירים של 25,000 עד 35,000 ש"ח. בטורקיה – השתלת שיער בטורקיה אצל קליניקה מכובדת