ההבדל בין קונדילומה אצל גברים ונשים

אחת ממחלות המין הכי שכיחות שעדיין חיות ובועטות בעידן שבו אנחנו חיים, זו כמובן מחלת המין העונה לשם וירוס הפפילומה. כחלק מהתופעות של הווירוס הזה, לעיתים נוצרות יבלות שנקראות קונדילומות והן יכולות להופיע גם אצל דברים וגם אצל נשים. מה עושים בנידון? כל הפרטים במאמר שהכנו לכם.

 

היכן ניתן לראות קונדילומות אצל גברים?

כשמדברים על קונדילומות אצל גברים מדברים למעשה על עניין שכיח מאוד, שכן בפועל ניתן לראות גם אצל גברים וגם אצל נשים את היבלות הללו. במקרה של הגבר נוכל להבחין ביבלות על הפין, אשכים, פי הטבעת, המפשעה, הירכיים ואפילו בשיפולי הבטן התחתונה. מעבר לכך שמדובר על אי נוחות ועל מראה שעלול להיות לא נעים, יש כאן עוד עניין משמעותי: היבלות הללו מדבקות מאוד. לכן, אם גבר סובל מהן ורוצה להמשיך ולקיים יחסי מין, עליו לעבור טיפול מתאים, ויפה שעה אחת קודם. בניגוד לנשים, שיכולות וצריכות לעשות בדיקת פאפ אחת לכמה זמן במטרה לגלות האם הן נדבקו בווירוס הזה והאם הן בסכנה לסרטן צוואר הרחם, הרי שאצל גברים אי אפשר לבצע גילוי מוקדם. ניתן להסיק שהגבר נבדק בווירוס רק כאשר היבלות מופיעות, מה שמוביל לכך שהטיפול ייקח כמובן יותר זמן.

 

באיזה טיפול כדאי לבחור?

מחקרים מראים שלפחות כ70% מכלל האנשים שמקיימים יחסי מין ידבקו בשלב כזה או אחר בווירוס הזה, אך רק מעטים מהם באמת יסבלו מקונדילומות. מה שכן, כיוון שמדובר על עניין כל כך משמעותי, כמובן שקיימים לו הרבה טיפולים שביניהם אפשר לבחור. קונדילומות מאובחנות בצורה ויזואלית ולכן יש אפשרות גם להסיר ולכרות אותן. עם זאת, חשוב להבין שגם כאשר הכריתה מתבצעת, זה לא באמת מבטיח שלא נראה עוד יבלות בעתיד, שכן הווירוס כבר נמצא בגוף. כמו כן, יש עוד טיפולים שיכולים להיות יעילים במצבים מסוימים ואצל אנשים מסוימים, כמו לדוגמא טיפולים שנעשים בעזרת קרמים מסוגים שונים. מה שבטוח זה שכדי לבחור את הטיפול המתאים ביותר יש לבחור רופאים מטפלים שזו המומחיות שלהם.

 

מרכז רפואי לטיפול בקונדילומות – לאן פונים?

בין אם מדובר על גברים שסובלים מהיבלות הללו ובין אם מדובר על נשים, כמובן שצריך לטפל בעניין ורצוי לעשות זאת מהר. מה שכן, חשוב לבדוק להיכן פונים, כי יש רופאים שזו בדיוק המומחיות שלהם. לכן, אם אתם רוצים לקבל את הטיפול הטוב ביותר ואם חשוב לכם לעשות הכול כדי לשמור על עצמכם מהבחינה הזאת בעתיד, יש לבדוק היבט לאיזה מרכז רפואי אתם פונים. כמו כן, חשוב לדעת שאומנם קונדום יוכל להגן עליכם יותר בפעם הבאה, אך הוא לא מגן באופן מלא ולכן בהחלט עלול להיות שהווירוס כן ימצא את דרכו חזרה אליכם גם אחרי הטיפול.

רופא מומחה

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!

מה היא הדמיית שיער?

אחת התופעות שהפכה ליותר ויותר נפוצות בשנים האחרונות, היא תופעת השיער הדליל. התופעה נוכחת בעיקר אצל גברים, ובאה לידי ביטוי עם הופעת חלקים דלילים או

מה הקשר בין פלטפוס לכאבי ברכיים

הפלטפוס הוא לקות אורטופדית מולדת, המאופיינת בכך שהאדם נולד עם כפות רגליים שטוחות. פלטפוס עלול לגרום כאבים בברכיים, בקרסוליים, בשוקיים ובגב ולכן יש לטפל בתופעה.