כיצד לשמור על עור הפנים בגיל המעבר?

גיל המעבר הוא גיל מפחיד מאוד עבור רבים – וזאת בגלל השינויים המשמעותיים שהוא מביא אתו לגוף – הכוללים בתוכם שינויים הורמונליים ופיזיולוגיים. אחת מתופעות הלוואי של שינויים אלו הוא שינוי בעור הפנים – שמאבד את האלסטיות שלו, נהיה יבש, משנה את צבעו וגורם לנשים (וגם גברים) רבות להרגיש חוסר ביטחון לגבי השינוי שגופם עובר. שינויים אלו הם טבעיים ולא צריך להתבייש בהם, אך אפשר גם לנסות למתן אותם בעזרת הטיפים שתמצאו כאן.

 

מדוע עור הפנים משתנה עם תחילת גיל המעבר?

כפי שאתם בוודאי שמעתם, גיל המעבר הוא גיל שכולל בתוכו שינויים הורמונליים רבים לנשים, שמשפיעים על כלל המערכות בגוף ומתבטאים לראשונה בגלי חום, שינויים במצב רוח, הזעה מוגברת ביום ובלילה ועוד. שינויים אלו הם חלק טבעי מתהליך ההתבגרות של הגוף, אבל יכולים להביא איתם תופעות לוואי לא נעימות.

אחת מתופעות הלוואי הללו היא שינוי של עור הפנים – שמאבד את הקולגן והאלסטין המגנים על תאיו והופכים אותו לאלסטי ו"צעיר" למראה, יחד עם אובדן של השומניות שמאפיינת אותו, האטה בהתחדשותו ויצירה של כתמים בעקבות פגיעה בתאי ההגנה של העור מן השמש.

אובדן החומרים הללו מוביל ליובש, נפילה של עור הפנים, ירידה בנפח של עור הפנים, "שקיעה" של העור ועוד סימפטומים שמתגברים עם החשיפה המתמשכת של עור הפנים לפגעי הסביבה.

 

כיצד אפשר למתן את השינוי הזה?

מיתון השינוי נעשה על ידי אחת משתי טכניקות – שינוי כירורגי/טבעי של מתיחת פנים, או שימוש בקרמים מעשירים הכוללים בתוכם את המינרלים שהעור מאבד לאיטו באופן טבעי.

אנחנו ממליצים להתחיל באופציה השנייה ולראות אם היא עובדת לפני שעוברים לטיפול כירורגי -וזאת משום שטיפול כירורגי כורך בתוכו עלות משמעותית, יחד עם סיכונים בריאותיים ותוצר סופי שנראה פחות טבעי ומותאם לגיל.

קרם פנים מומלץ לגיל 50, גיל ההתחלה של תקופת המעבר אצל האישה הממוצעת, הוא קרם פנים שמכיל את כלל הוויטמינים והמינרלים שצוינו לעיל, ומחזיר אל העור את האלסטיות אליה הוא רגיל.

קרמי פנים אלו מקדמים מאוד את עור הפנים ויכולים לעזור לכם מבחינה אסתטית אבל גם מבחינה של נוחות – שכן רבות מתופעות הלוואי שצוינו לעיל (ובמיוחד היובש), כוללים בתוכם תחושת אי נוחות ואפשרות לפציעות ותופעות לא נעימות אחרות.

 

מתי כדי להתחיל לטפח את העור לקראת גיל המעבר?

סוד קסמו של קרם הפנים לגיל המעבר לא יתממש באופן מלא אם תתחילו להשתמש בו רק מרגע שתתחילו לחוות את תופעות הלוואי הלא נעימות של הגיל – וזאת מפני שתופעות לוואי אלו מרמזות על שלב מתקדם של תהליך השחיקה של העור. בשל כך מומלץ להתחיל בטיפול בעור הפנים כבר בגיל 30, כשהעור צעיר ובריא.

 

לסיכום,

כפי שקראתם בכתבה זו – ישנם שינויים רבים לגופנו בתקופת גיל המעבר, שכוללים שינויים במרקם ובמבנה של עור הפנים. שינויים אלו הם טבעיים אבל גם לא נעימים לאנשים רבים – שמעוניינים לטפל בהם בעזרת מגוון תכשירים.

קרם פנים

 

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!