נשירת שיער אצל נשים

למרות שרובנו רגילים לחשוב בהקשר של נשירת שיער על גברים, בפועל זה כלל לא מדויק. יש הרבה מאוד נשים שסובלות מנשירת שיער בשלבים שונים בחייהן ולכן כדאי שתדעו: אם זה קורה גם לכן, אתם לא לבד. יש מה לעשות בנידון ויש אל מי לפנות, אז למה אתן מחכות?

 

למה זה קורה?

עוד לפני שאתן פונות לחוויה כמו טיפול בנשירת שיער אצל דוד פרלה, צריך לעצור ולהבין למה זה בכלל קורה. בעוד שאצל גברים פעמים רבות נשית השיער היא בסך הכול גנטית, הרי שאצל נשים העניין עלול להיות מורכב יותר. בפועל אנחנו רואים שיש כמה וכמה גורמים שמובילים לנשירת שיער אצל נשים, כמו לדוגמא: חוסר פעילות בבולט התריס, מתח נפשי גדול או מחלות רקע שונות. עוד גורם שעלול להוביל לא פעם לנשירת שיער אלה הן דיאטות חריפות בעבר, ובנוסף, היריון גם הוא משפיע מבחינה הורמונאלית ועלול לגרום לנשירה. כמובן שיש הבדל בחומרת נשירת השיער בין נשים שונות, אך מה שבטוח הוא שאם זה קורה גם לכן, אתם לא צריכות לוותר. לאבד את שיער הראש, או לראות שבכל פעם כשאתן חופפות את השיער נושרות מכן כמויות אדירות של שיער זה לא נעים. לכן כדאי לדעת שיש מה לעשות בנידון ורצוי להתחיל טיפול מתאים כמה שיותר מהר. לרוב הזמן לא משחק לטובתנו במקרה של נשירת שיער, אז למה אתן מחכות?

 

טיפול טבעי ומקיף

כמובן שאם תעשו חיפוש מהיר תגלו שיש מגוון רחב של טיפולים לנשירת שיער, מה שמעורר את השאלה: כיצד נבחר את הטיפול הנכון? האמת היא, שטיפול מוצלח למניעה או עצירת נשירת שיער הינו טיפול שכולל כמה פעולות משולבות. טיפול טוב יכול להיות הטיפול שמציע דוד פרלה, הכולל בפועל שילוב בין:

  • דיקור סיני
  • צמחי מרפא
  • תזונה נכונה
  • תמיסות טבעיות שמטרתן להזין את הקרקפת

מדהים לראות שהתוצאות לא רק טובות מאוד, אלא גם לא מאחרות להגיע! לכן, אפילו אם נדמה לכן שהמצב אצלכן חמור במיוחד, שווה לנסות את הטיפול המתאים עוד היום.

 

איך תדעו שאתן בוחרות בטיפול טבעי מתאים?

כמובן שיש מגוון אדיר של טיפולים טבעיים שמבטיחים לכל לקוחה לא רק את הפסקת הנשירה, אלא גם את הצמיחה של שיער חדש. עם זאת, לא כל הטיפולים באמת מספיק טובים ואין ספק שבעת בחירת הטיפול הנכון יש לבדוק כמה שיותר פרטים. לדוגמא: האם מדובר על טיפול שלא מעט נשים אחרות יכולות להמליץ עליו? האם תוכלו לראות הוכחות והצלחות של אותו טיפול אצל נשים אחרות? בנוסף לכל אלה, יש גם משמעות לעלויות, כי אין סיבה אמתית שבגללה כדאי יהיה לעשות טיפול שיעלה לכן הון עתק. לכן חשוב לברר את הנקודה הזאת מראש ולהבטיח שאתן בוחרות בטיפול שמתאים לכן.

יש לכם שאלות נוספות? השאירו פרטים עכשיו!
לפני ואחרי ניתוח השתלת שיער
השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרדנים החזקים והמוצלחים בעולם ולישראלים בפרט. אלפי מטופלים מכל העולם מגיעים לטורקיה בכדי לעבור השתלת שיער תודות למעצמת השיער העולמית שהתפתחה שם. מבחינתנו הישראלים, שידועים כבעלי נטיית התקרחות, זוהי בשורה של ממש. אם גם אתם רוצים להנות משיער מלא – הגעתם למקום הנכון.

צפו בסרטון כדי לדעת יותר
טיפולי זקיקי שיער
נגן וידאו
איך זה עובד?
01
יוצרים איתנו קשר

ניתן ליצור קשר בטלפון 077-997-0271 או בהשארת פרטים לחזרה.

02
אבחון מקצועי

אתם תצטרכו לשלוח לנו תמונות מחמישה זוויות שונות, ואנו נאבחן אותם על ידי גורם מקצועי.

03
יוצאים לדרך

לאחר שיהיה לנו את כל הפרטים אתם תקבלו הצעת מחיר הכוללת הכל החל מבית מלון לשהייה בטורקיה, טיסות וכל מה שצריך. ולאחר שאתם מאשר אנו יוצאים לדרך.

שיהיה בהצלחה!